موبایل و تبلت
رضا رزمی۱۲:۳۰ - ۱۳۹۴ دوشنبه ۱۲ مرداد

گوگل مدت‌ها به دنبال راهی برای داستان‌سرایی به وسیله موبایل‌ها و تبلت‌ها بود و سرانجام با انتشار اپلیکیشن "Spotlight Stories" موفق به انجام این کار شده است.

اپلیکیشن "Spotlight Stories"، این امکان را به شما می‌دهد که با داستان چهار فیلم، و انیمیشن‌های کوتاه ساخته شده توسط کارگردانان بزرگ همراه باشید.
شاید این سوال برای شما پیش بیاید که تفاوت دیدن فیلم و انیمیشن با این اپلیکیشن با دیدن فیلم و انیمیشن‌های معمولی چیست؟ این اپلیکیشن این امکان را به شما می‌دهد که در بطن داستان فرو روید و وارد دنیای فیلم شوید. صفحه نمایش در این اپلیکیشن به صورت دریچه طراحی شده است و این ویژگی، این امکان را به شما می‌دهد تا هر کاراکتر را به صورت جداگانه دنبال کنید، و دور و اطراف را به‌سادگی مشاهده کنید. این خصوصیات است که دیدن فیلم و نمایش توسط این اپلیکیشن را با دیدن معمولی متمایز می‌کند.
در واقع هدف گوگل از انتشار این اپلیکیشن، تعامل بیش‌تر میان ببینده و فیلم است و این امکان را به بیننده می‌دهد که تجربه جدیدی در خصوص دیدن فیلم و انیمیشن داشته باشد. این اپلیکیشن مدت زیادی نیست که منتشر شده است، پس در مرحله ابتدایی قرار دارد و در حال رشد و پیشرفت است.
گوگل ابتدا این اپلیکیشن را برای اندروید و به تازگی برای "iOS" منتشر کرده است.

دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه
پیشنهاد ویژهx

اپلیکیشن هنگ‌اوت را با ویژگی‌های جدید، به‌روزرسانی کنید