تکنولوژی
الناز فرجی۲۳:۵۹ - ۱۳۹۴ شنبه ۱۴ آذر

در سال 1986 ، Run-D.M.C آهنگی با نام "آدیداس من " منتشر کرد ، که مربوط به کتانی های جلو حفاظ دار و بند دار بود که به طور قابل توجهی فرهنگ کتانی ای را به جریان انداخت که تا امروز هم ادامه دارد . کتانی های کلاسیک وسایل همیشگی در هر کمدی هستند اما این کفش های همیشه مطمئن تا به حال تغییر های زیادی کرده اند ، از کتانی های دارای آویز های هوشمند قابل اسکن دیجیتال گرفته تا nike های back to future   که بندهایش را میبندد . به دنبال نوآوری  های دیجیتال ؛ گروه تازه کاری در نیویورک به نام shift wear کتانی هایی با تکنولوژی بالا و صفحه نمایش های HD طراحی کرده است که طرح های تنظیمی و انیمیشن نشان میدهد .بر طبق گفته های صفحه ی indiegogo  این کتانی ها به صورت بیسیم به اپلیکیشنی در گوشی هوشمند شما متصل میشوند ( ios,android یا ویندوز ) یا تبلت ، که شما میتوانید انتخاب کنید که کفشتان چه شکلی باشد , که طرح های ثابت میسازد یا با انیمیشن های چشمک زن صفحه ها را در رنگ های سیاه و سفید یا رنگی روشن میکنند .
هر چیزی که انتخاب کنید ، طرحش فورا بر صفحه های قابل انعطاف و منحنی ظاهر میشود ، یعنی میتوانید حتی بعد از اینکه خانه را ترک کردید ، طرح را عوض کنید . صفحه ی اندیگوگو نمونه های انیمیشنی مانند starry night ون گوگ را نشان میدهد و همچنین  تصاویری از برگهای در حال ریختن . این اپلیکیشن بیشتر از یک بوم شخصی است . بازار کاری است که میتوانید ساخته های خود را بفروشید یا طرح هایی را از دیگر نقاشان و انیمیشن سازان از طریق اپلیکیشن بخرید . جدا از بخش تجاری، اپلیکیشن shiftwear همچنین مانند یک گروه اجتماعی است که در آن کاربران میتوانند در آن کتانی هایشان را به نمایش و اشتراک بگذارند .
کتانی های shiftwear در 5 رنگ ارائه میشوند و قسمت های بالایی پایین ، متوسط و بالا دارد . گفته میشود که باتری های این کفش ها تا 30 روز دوام دارند ، و کمپانی راهی جالب برای شارژ کردنشان دارد : قدم زدن . ظاهرا این کتانی ها از انرژی جنبشی برای شارژ استفاده میکنند ، اما از آنجایی که شارژ کننده های KE معمولا انرژی زیادی تولید نمیکنند ، یک راه حل شارژ بیسیم هم وجود دارد . با این حال اگر کتانی شما در حال نشان دادن یک تصویر استاتیک ( ثابت ) است ، هیچ انرژی ای مصرف نمیکند - نشان میدهد که صفحه نمایش ها نوعی جوهر الکترونیکی دارند .
این کتانی ها تا 16.6 پا ضد آب اند و قابل شستن با ماشین هستند. اگر نگران کفش هایتان یا پاره شدن سریع کفش ها هستید ، کمپانی میگوید که تخت کفش ها از Kevlar بادوام و ضد گلوله ساخته شده است .
ما به شدت شک داریم که این کتانی ها آهنگی را به خود اختصاص دهند اما هنوز خیلی جالب هستند . کمپین ایندیگوگو هنوز 19 روز وقت دارد و از همین حالا از هدف 25000 دلاری اش گذشته است . در زمان نوشتن این مطلب این شرکت 133.210 دلار بدست آورده است .

دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه
پیشنهاد ویژهx

Lexus IS که بطور کامل از تکه های مقوا ساخته شد