گوناگون
سارا محمد علیئی۱:۰ - ۱۳۹۶ يکشنبه ۲ مهر

مطمئنا شما هم مانند دیگر انسانهای این کره‌ی خاکی به سفر کردن و مسافرت علاقه دارید و اینکه ممکن است گهگاهی ضرورت وجود یک یا چند وسیله را در طول سفر احساس کنید. مسافرت با همه ی لذت هایش، گاهی اوقات باعث می شود که فرد افسوس در خانه بودن را بخورد. برای مثال چند بار برای شما پیش آمده که در طول سفر شارژ گوشیتان تمام شده و آرزو می کردید کاش در خانه بودید و تنها با اتصال سیم شارژر گوشی خود را برای ادامه ی مکالمه شارژ نمایید. البته این سختی ها در گذشته بیشتر احساس می شد و با پیشرفت تکتولوژی روز به زندگی و سفر آسان تر از قبل می‌شود. در این گزارش قصد داریم شما را با چند گجت مفید برای داشتن یک سفر لذت بخش آشنا نماییم.
پاوربانک: پاوربانک ها یا همان باتری های پر ظرفیت همراه گجت هایی برای شارژ گوشی هستند که اغلب کوچک و قابل حمل می باشند. این گجت ها امروزه از سوی کاربران با استقبال زیادی مواجه شده اند. شما با اتمام باتری گوشی خود به راحتی و با اتصال آن به پاوربانک می‌توانید گوشی خود را مجددا شارژ نمایید. این گجت ها با ظرفیت های متنوعی در بازار ارائه می شوند. البته پیشنهاد می کنیم قبل از خرید پاوربانک برای گوشی خود، حتما مشورت نمایید تا مولفه های آن با گوشی شما سازگار باشد و آسیبی به باتری گوشیتان وارد نگردد.
گیرنده‌های دیجیتال USB: شاید بارها و بارها پیش آمده که در زمان پخش سریال مورد علاقه تان به سفر یا ماموریت کاری می روید. حال برای اینکه سریال و یا برنامه ی مورد علاقه تان را از دست ندهید به شما گیرنده های دیجیتال USB را پیشتهاد می کنیم تا همه وقت و همه جا از تماشای تلویزیون لذت ببرید.
مونوپاد: سفر بدون عکاسی ممکن نیست! بهتر از آن این است که خود شما هم در قاب تصویر قرار بگیرید و به صورت تکی و همراه با دوستانتان یک عکس خاطره انگیز ثبت نمایید. مونوپادها امروزه کار همه را راحت کردند و می توان گفت مشکل همیشگی در تصویر نبودن عکاس را برای ما حل کرده اند. به شما پیشنهاد می کنیم حتما در سفرهایتان مونوپادتان را به همراه داشته باشید.
مسیریاب چمدان: چند بار تا به حال چمدان خود را در فرودگاه گم کرده اید. مطمئنا بعد از پیدا نشدن چمدان آن هم پر از سوغاتی، مضطرب خواهید شد. ممکن است ساعت ها و یا روز ها به دنبال چمدانتان بگردید و از باجه ی اطلاعات فرودگاه پیگیری کنید. یکی از ابزار های مفید مسریاب ها هستند. شما کافی است آن را درون چمدانتان قرار دهید و سپس آن را از طریق گوشی هوشمند خود کنترل کنید.
چمدان Bluesmart: این چمدان چند کار را در یک وسیله برایتان انجام خواهد داد. شما می توانید با استفاده از آن گوشی همراه خود را شارژ نمایید و حتی با نصب اپلیکیشن آن، چمدان را ردیابی کنید. البته قفل های هوشمندی نیز به بازار آمده اند که می توانید آن را با استفاده از گوشی همراه خود کنترل کنید.
پریز و USB همراه: صفحه پریز و USB همراه می‌تواند مشکلات مسافران را در هتل یا مکان‌های دیگر حل کند، مخصوصا در سفرهای شما به کشور های خارجی که معمولا پریز های برق متفاوت هستند. این گجت ها جای زیادی نمی گیرند و می توانید آن ها را با خود حمل نمایید.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه