ایران
اندیشه سبز خزر۲۳:۰ - ۱۳۹۸ سه شنبه ۱۹ آذر

به گزارش پیوست، پیشنهاد تشکیل کارگروهی برای رفع مشکلات و چالش‌های شرکت‌های دانش‌بنیان و کسب و کارهای نوپا در مجلس مطرح شد.
نایب رئیس مجلس درخواست کرد تا این کارگروه با حضور نمایندگانی از کمیسیون اقتصادی مجلس، کمیسیون برنامه و بودجه، صنایع و معادن، وزارت اقتصاد و دارایی، کار و رفاه اجتماعی ، وزارت علوم ، وزارت ارتباطات ، بانک مرکزی و قوه قضاییه برای رفع مشکلات و چالش های شرکت های دانش بنیان و کسب و کارهای نوپا تشکیل شود.
مجلس در جلسه علنی امروز ۱۹ آذرماه دستاوردها و مشکلات حوزه اقتصاد شرکت‌های دانش بنیان و نوآورانه را با حضور نمایندگانی از وزارت اقتصاد، وزارت ارتباطات، مرکزپژوهش های مجلس، وزارت آموزش و پرورش و جمعی از شرکت‌های دانش بنیان بررسی کرد.
مسعود پزشکیان در جمع‌بندی بررسی دستاوردهای و مشکلات حوزه اقتصاد شرکت‌های دانش‌بنیان و نوآورانه درخواست کرد تاکارگروهی برای بررسی مشکلات کسب وکارهای نوپا و شرکت‌های دانش بنیان تشکیل شود.
او دراین مورد گفت: «براساس صحبت‌های مطرح شده در این جلسه بیشتر مشکلات استارت‌آپ‌ها و شرکت‌های دانش‌بنیان درحوزه بیمه و وام بانکی است. این مشکلات باید از سمت دولت حل شود. من تعجب می‌کنم که دولت به مشکلات کسب و کارهای نوپا واقف است و بعد تنها مشکلات را در صحن علنی مطرح می کند.»
پزشکیان ادامه داد: «در هر زمینه‌ای که مشکل وجود دارد دولت لایحه و طرح ارائه کند. ما در مجلس  با تمام قدرت آماده هستیم تا با دولت در این زمینه همکاری کنیم.»
 

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه