موبایل و تبلت
سارا محمد علیئی۳:۰ - ۱۳۹۵ چهارشنبه ۱۳ مرداد

به گزارش کارشناسان در حوزه فناوری، کمپانی آیفون به تازگی گوشی دو سیم کارته را ثبت اختراع کرده است و احتمال می رود گوشی آیفون جدید که قرار است در ماه سپتامبر عرضه شود دارای دو سیم کارت خواهد بود.
ثبت اختراع
طبق اعلام اداره ثبت اختراعات و علائم تجاری آمریکا ، کمپانی اپل به تازگی تکنولوژی (Dual SIM Dual Active (DSDA را ثبت اختراع کرده است.
گفته می شود هر دو سیم کارت می تواند بر روی یک اپراتور و یا اپراتور های مختلف به صورت همزمان فعال باشد. برای انجام این کار، اپل گوشی های هوشمند را با دو درگاه ورودی سیم کارت، دو رسیور، دو آنتن و یک فرستنده رادیویی تکمیل کرده است.
به گفته این کارشناسان آیفون 7 فاقد جک هدفون 3.5 میلیمتری می باشد و از نظر ظاهری و اندازه تفاوت چندانی با آیفون 6 s  ندارد.
این منبع آگاه اشاره کردکه آی فون با دو کارت سیم می تواند سبب اصلاح بودجه در بازارهای چین، هند، برزیل و دیگر کشورهای در حال توسعه باشد . شاید، این گوشی هوشمند از تکنولوژی Touch D3 و دیگر فن آوری های نوین پشتیبانی نکند.
در حال حاضر از این منبع آگاه عکسی منتشر شده که طراحی آیفون دو سیم کارت را نشان می دهد و گفته می شود به تازگی ثبت اختراع شده و به طور غیرمستقیم تایید شده است.

برچسب هاiPhoneAppleTouch D3
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه
پیشنهاد ویژهx

آیا میدانید هزینه واقعی ساخت آیفون چقدر است؟