گوناگون
اندیشه سبز خزر۹:۰ - ۱۳۹۶ جمعه ۲۹ دي

گوگل امروز تغییر معناداری را در چگونگی رتبه‌بندی وب‌سایت‌های تلفن همراه اعلام کرد. این شرکت می‌گوید Page Speed (فاکتور بالا بردن سرعت) را به عنوان یکی از سیگنال‌هایش در نظر خواهد گرفت.
این تغییر که گوگل به عنوان "Speed Update" به آن اشاره می‌کند، در جولای 2018 اجرایی می‌شود و وب‌سایت‌های بسیار آهسته را بر اساس شرایط خاصی تقلیل رتبه می‌دهد. اگرچه سرعت به فاکتور مهمی در مشخص کردن نظم نتایج جستجو تبدیل می‌شود، اما این تغییر به اندازه‌ای شدید نیست که آن را به تنها فاکتور مبدل کند. زمان‌هایی وجود خواهد داشت که صفحات آهسته هنوز در رتبه‌ی بالایی قرار دارند – برای مثال وقتی که وب‌سایتی بیشترین محتوای مربوط به جستجوی در دست انجام را دارد.
گوگل می‌گوید که این به‌روزرسانی تنها صفحاتی را تحت تاثیر قرار می‌دهد که کم سرعت‌ترین تجربه را به کاربران ارائه می‌دهند و تنها بر درصد کمی از درخواست ها اثر می‌گذارد.
این غول جستجو هر از چند گاهی فاکتور سرعت صفحه را اولویت‌بندی می‌کند. گوگل از فوریه‌ی 2016، برجسته کردن سایت‌های AMP را (صفحاتی که از فناوری Accelerated Mobile Page به معنی افزایش سرعت بارگذاری صفحات در موبایل استفاده می‌کنند) در نتایج تحقیقاتی آغاز کرد، و پس از آن در آوریل 2016 به صفحات AMP موقعیت برجسته‌تری در Google News داد.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه