کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۱۱:۰ - ۱۳۹۷ سه شنبه ۲ بهمن

نتفلیکس فکر می‌کند  Fortnite نسبت به HBO برای تجارت آن خطرناک‌تر است. در گزارش درامدی سه ماهه‌ی اخیر شرکت که روز پنج‌شنبه منتشر شد، آمده است درحالیکه سرویس استریم آن حدود ۱۰ درصد زمان نمایش تلویزیونی در ایالات متحده را به خود اختصاص داده، برای مدت طولانی رقابتش را تنها بر این اساس نمی‌تواند با تامین‌کنندگان محتوای تلویزیون و استریم ویدئو ادامه دهد.
در نامه‌ی سهامداران شرکت آمده است "رقابت ما بیشتر با Fortnite است تا HBO." حالا نتفلیکس همانند هر شرکت دیگری شاهد رقابتش در سرگرم کردن مشتریان و پر کردن وقت آزادشان در این فرایند است.
بیانیه‌ی نتفلیکس در زمانی مطرح شد که تماشای تلویزیون به سمت اینترنت، موبایل، و گیم در حال تغییر است. در حقیقت، از سال ۲۰۱۲، کارشناسان صنعت موبایل هشدار می‌دهند که گذران وقت در اپ‌های موبایل شروع چالشی برای تلویزیون است. در نهایت، چند سال قبل اپ‌ها در بالای جایگاه قرار گرفتند و برای اولین‌بار تاکنون، وقت‌گذرانی در برنامه‌های موبایل از تماشای تلویزیون پیشی گرفتند.
و بخصوص Fortnite بر روی این تغییر رفتار سرمایه‌گذاری کرد و حالا پایگاه بازیکن ۲۰۰ میلیونی دارد. در سال ۲۰۱۸، این بازی به همراه گیم‌های چند نفری دیگری همچون PUBG، روند رو به جلویی در بازی چند سکویی داشتند که آن‌ها را قادر می‌ساخت به کاربران در هر جایی دسترسی داشته باشند.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه