موبایل و تبلت
سارا محمد علیئی۷:۰ - ۱۳۹۶ دوشنبه ۱۵ آبان

در بازار فناوری‌های مدرن، صنعت دستگاه‌های تلفن همراه، نرخی رو به رشد دارند. هر روز شاهد عرضه‌ی گوشی‌های هوشمند جدیدی با ویژگی‌های جدید هستیم که از جمله مهمترین آنها می‌توان به اسکنر اثر انگشت اشاره کرد.
طی یکی از گزارش‌های اخیر، کارشناسان لیستی از بهترین گوشی‌های هوشمند سال جاری را که به اسکنر اثر انگشت مجهز می‌باشند را ارائه کرده اند. البته در انتخاب این محصولات مولفه های دیگری نیز مورد مقایسه قرار گرفته است اما یکی از اصلی ترین مولفه های انتخاب برترین گوشی، اسکنر اثر انگشت بوده است.
در میان تمامی گوشی‌های ارائه شده در سال جاری، رتبه‌ی اول را گوشی هوشمند iPhone 7 Plus به خود اختصاص داده است. البته شاید بگویید با ظهور فناوری جدید در iPhone Х، این رتبه بندی صحیح نیست اما باید به این نکته اشاره کنیم که این محصول آخرین نسل تولید شده از کمپانی Apple مجهز به اسکنر اثر انگشت بوده است و به آن می‌توان لقب "آخرین موهیکان" را اطلاق کرد.
در جایگاه دوم Galaxy J7 Prime قرار دارد که به طور کلی استانداردهای ایده آل یک اسکنر در آن اجرا شده است. از نظر کارشناسان گوشی هوشمند Motorola Moto M در جایگاه سوم قرار خواهد گرفت. محصولی که کاربران زیادی انتظار ارائه ی آن را می کشند و گفته می شود در این محصول از چندین تراشه‌ی منحصر به فرد استفاده شده است.
علاوه بر این، محصول  Asus Zenfone 3 Max که از سوی کارشناسان لقب خستگی ناپذیر را دریافت کرده است یکی از قابل اعتمادترین گوشی ها از نظر امنیتی است و کاربر بدون دردسر اطلاعات خود را در آن ذخیره خواهد کرد. حسگر اثر انگشت بر روی دکمه ی "Home" قرار دارد که سرعت پردازش شناسایی را افزایش می دهد.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه