تکنولوژی
سارا محمد علیئی۲۰:۰ - ۱۳۹۵ پنج شنبه ۲۴ تير

توسعه دهندگان استارآپ Cyclotron دوچرخه ای با طراحی خاص ، با چرخ هایی بدون پره و نورانی، را ارائه کرده اند که در ظاهر شباهتی زیادی به وسیله نقلیه در فیلم ترون دارد.
ویژگی های اصلی که توسط توسعه دهندگان سیکلوترون در طراحی استفاده شده این است که تمام عناصر مانند باتری، پره ها و مدار ها را در قاب بدنه پنهان کرده است .  ساختار چرخ آن بدون تیوب است و تنها لایه بیرونی آن به چرخش در می آید و قسمت خارجی ثابت است در نتیجه سازندگان در حال برنامه ریزی و طراحی محلی برای قرار دادن سبد هایی در چرخ ها هستند.
با طراحی بخش نورانی در داخل چرخ ها در هنگام تاریکی هوا داخل چرخ ها روشن خواهد شد و فرد در تاریکی به راحتی به دوچرخه سواری خواهد پرداخت.


این دوچرخه بسته به مدلش، دارای دو جعبه دنده 12 یا 18 است . سرعت انتقال برق در این دوچرخه برای روشن شدن چراغ ها 0.2 ثانیه است.
می توان اطلاعاتی نظیر سرعت حرکت میزان و کالری سوزی فرد را با نصب اپلیکیشنی بر روی تلفن همراه مشاهده کرد همچنین درهنگام حادثه و تصادف گوشی به صورت خودکار با مرکز فوریت های پلیس و یا اورژانس تماس می گیرد.
توسعه دهندگان برای جمع آوری هزینه ساخت  کمپینی در Kickstarter به راه انداخته اند.قیمت پیش خرید این دوچرخه مبلغ 899 یورو می باشد.

دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه
پیشنهاد ویژهx

تاخیر مجدد در ارائه آپدیت اندروید 5 برای کاربران HTC One و HTC One M8