گوناگون
اندیشه سبز خزر۹:۰ - ۱۳۹۷ شنبه ۱۷ شهريور

استارتاپ Evernote اواخر ماه قبل بسیاری از مدیران ارشد خود از قبیل مدیر ارشد فناوری، مدیر ارشد مالی، مدیر محصول، و سرپرست منابع انسانی را به جهت افزایش سرمایه از دست داد.
برنامه‌ی بهره‌وری Evernote با ۲۲۵ میلیون کاربر به افراد اجازه‌ی یادداشت‌برداری و سازماندهی دیگر فایل‌ها از زندگی کاری و غیرکاری‌شان را می‌دهد. Evernote سال‌ها پس از اینکه جایگاهش به عنوان یکی از محبوب‌ترین برنامه‌ها در فروشگاه‌های اپ را از دست داد، هدف خود را بازسازی وجه‌اش به عنوان یک سرویس ویژه برای آن‌هایی تعیین کرد که به دنبال ابزارهایی برای کمک به خودشان در جهت موثر بودن می‌باشند. اما تغییرات مورد نظر همراه با چالش‌های مربوط به خودشان است.
این تغییرات در زمان مهمی رخ داد، زمانیکه Evernote سرمایه‌گذاری‌اش را افزایش می‌داد و به طور بالقوه در یک دور مالی خصوصی، ارزش‌گذاری اخیر آن به ۱.۲ میلیارد دلار رسید.
این شرکت توضیحی درباره‌ی میزان سرمایه‌گذاری نداد، اما خروج کارمندانش را تائید کرد. Evernote برای تغییرات داخلی اخیرش دلیل کاملی ارائه نداد، احتمالا این شرکت به دنبال تغییر شکل وجودی خود است، در برخی موارد افرادی به این شرکت پیوسته‌اند که پذیرای مسئولیت متفاوتی می‌شوند.
این دومین بازنگری مهم در تیم رهبری این استارتاپ در کمتر از دو سال است. در مارس ۲۰۱۶، این شرکت مدیر ارشد فناوری‌اش را از دست داد و دست به یکسری انتصابات دیگر برای انجام موجی از تغییرات و دگرگونی‌های بزرگ زد.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه