کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۱۹:۰ - ۱۳۹۵ جمعه ۲۴ دي

شرکت اسکن بارکد موبایل Scandit با 7/5 میلیون دلار، سرمایه سری A خود را ازطریق  سرمایه‌گذار شرکت Atomici و موسس شرکت Skype, أقای Niklas Zennstrom افزایش داد.
شرکت Scandit در سال 2009  در سوییس توسط مجموعه‌ای از فارغ‌التحصیلان مقطع دکترای MIT زوریخ و مرکز تحقیقات IBM تاسیس شد. Scandit نرم‌افزاری در خدمت کسب‌و‌کار است که به کارگران و مصرف‌کنندگان اجازه می‌دهد، بارکدهای تمام نرم‌افزارهای تلفن‌همراه را در گوشی‌های هوشمند، تبلت‌ها و پوشیدنی‌ها اسکن کنند.  موارد استفاده از این نرم‌افزار عبارتند از مدیریت موجودی، ثبت و تحویل و ورود اطلاعات می‌باشد. شرکت مذکور ادعا می‌کند که هزاران مشتری در حوزه‌ی تدارکات، بهداشت و درمان، خرده فروشی و تولید شامل Verizon, GE Healthcare, Home Depot, Macys و Shell می‌باشند. پیش از آن، شرکت Scandit پنج و نیم میلیون دلار بودجه‌ی حق صاحبان سهام را افزایش داده و اذعان داشت هجوم نقدینگی جدید برای توسعه‌ی بیشتر پلتفرم data capture  و سرویس ابر خود استفاده می‌کند. این شرکت همچنین قصد دارد تا دفاتر فروش جدیدی در سراسر اروپا و ایالات متحده‌ی آمریکا تاسیس نماید.
شایان ذکر است، توقیف Atomico، حرکت بزرگی برای Scandit محسوب می‌شد چراکه به عنوان یک شرکت کوچک VC مورد توجه سرمایه‌گذاران و مشاوران هییت مدیره و همچنین برخی نام‌های بزرگ در مجموعه دارایی‌های خود مانند Supercell, Skype,Viagoge  Truecaller و Rdio است.

برچسب هاAtomicoBarcodeScandit
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه
پیشنهاد ویژهx

صاحب یک هاستینک به خاطر ایجاد خطایی تصادفی کمپانی خود را نابود کرد