تکنولوژی
اندیشه سبز خزر۱۹:۰ - ۱۳۹۵ سه شنبه ۱۱ آبان

در اوایل سال جاری سامسونگ پروژه‌های آزمایشگاه خلاق خود را با نام C-Lab برای اولین بار به نمایش گذاشت. این برنامه کارکنان شرکت را قادر می‌سازد تا ایده‌های کسب‌وکار خود را توسعه دهند. پروژه‌ی پیشین C-Lab، کمربند هوشمند WELT نام داشت. این کمربند ابزاری برای تناسب اندام است و سایز دور کمر افراد را تحت نظر دارد. محصولات جدید پروژه‌ی C-Lab را در ادامه مرور خواهیم کرد.
یکی از آن موارد، اپلیکیشنی است تحت عنوان Hum On که ظاهرا می‌تواند از ضعیف‌ترین آواها و زمزمه‌ها موسیقی بیافریند. برای استفاده از این برنامه کافیست دکمه‌ی ضبط را فشار داده و سپس چیزی زیر لب زمزمه کنید. این برنامه اصوات را به نت موسیقیایی تبدیل می‌کند.
یکی دیگر از پروژه‌های شرکت Samsung،  طراحی اپلیکیشنی مانند شبکه‌ی اجتماعی Facebook به نام Waffle است.Waffle اجازه می‌دهد تا کاربران آثار هنری و اجتماعی خود را در دنیای مجازی و در «دیوار» شخصی‌شان به اشتراک بگذارند.
پروژه‌ی دیگر C-Lab  ساعت هوشمند ItsyWatch  است که برای مراقبت از كودكان و یا حتی حیوانات خانگی طراحی شده است. پس از کلاه ایمنی هوشمند Skully که برای امنیت موتورسواران ساخته شده بود، یکی از لوازم‌ كار شرکت‌ها، كلاه ایمنی‌ هوشمندی است که از دیگر ابزارهای پوشیدنی دست‌ یافتنی‌تر می‌باشد. این کلاه امکاناتی نظیر پاسخگویی به تماس‌های تلفنی، اطلاع رسانی‌های صوتی و گوش‌ کردن به موسیقی را دارد.
یکی دیگر از ایده‌های استارتاپ،  LiCON است. اپلیکیشنی که به وسیله‌ی آن کاربران به آسانی می‌توانند ابزار هوشمندی برای عکاسی تنظیم نمایند که مستقیما با صفحه‌نمایش قابل کنترل است. سرانجام، استارتاپ‌های Samsung با FITT360 كامل‌ می شوند. اپلیکیشن مذکور به همراه  هدستی مانند Geordi La Forge ویدیئوی ۳۶۰ درجه می‌گیرد.
برنامه‌ی طراحی این اپ‌ها حاصل کار واحد C-Lab شرکت Samsung است که به توسعه و تست محصولات و ایده‌های تازه می پردازد.

برچسب هاSamsung
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه
پیشنهاد ویژهx

بخش سازنده ی موبایل در سامسونگ، به عنوان بالاترین کسب کننده ی درآمد در این شرکت محسوب می شود