تکنولوژی
الناز فرجی۲۲:۳۰ - ۱۳۹۴ شنبه ۲۵ مهر

وقتی راجع به استخوان بندی خارجی میشنویم ، احتمالا یا به چیزی فکر میکنیم که کاربران ناتوان برای دوباره راه رفتن از آن استفاده میکنند یا چیزی که به انسان قدرت فراطبیعی میدهد . ولی پروژه ی اروپایی axo suit چیز دیگری را هدف گرفته ، یک استخوان بندی خارجی که به سالمندان این امکان را میدهد تا فعال باشند . برخلاف دیگر نمونه های استخوان بندی خارجی ، axo suit تنها برای دوره های کوتاهی پوشیده میشود و امکان انجام فعالیت های خاصی را میدهد . چیزهایی مانند نگه داری از باغچه، رساندن وسایل خرید به دست سالمندان بی تحرک تر و یا قدم زدن . موتور های این لباس نیرویی را به حرکات پا و دست کاربر میدهد ، مانند پدال های نیرو دهنده برای تقویت سواری دوچرخه سواران الکتریکی .


برای اینکه این تکنولوژی زیاد ترسناک نشود، میزان یاری الکتریکی بین 30 تا 50 درصد است . بنابراین بالا رفتن از محدوده ی موتور نه ممکن است و نه کسی مایل به آن است .
به علاوه به عنوان یک تکنولوژی روباتیک از آن یاد نمیشود . در عوض برای اینکه کاربران سالمند علاقه مند به تکنولوژی را دلسرد نکنند به آن "ابزار " میگویند .
پروژه ی 3 ساله ی axo suit سال اکتبر شروع شد ، و از هشت موسسه ی تحقیق اروپایی و کمپانی تکنولوژی ساخته شده است . گرچه هیچ جزئیات تکنیکی هنوز فاش نشده ، امید میرود که در طول پنج سال این محصول تمام شود و به صورت تجاری آماده شود .

برچسب هاAXO SuitAXO
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه
پیشنهاد ویژهx

BMW دامنه Alphabet.com را در اختیار داشته و قصد فروشش را هم ندارد