سرگرمی
سارا محمد علیئی۵:۰ - ۱۳۹۶ يکشنبه ۳۱ ارديبهشت

استدیوی کالیفرنیایی Bungie، طی اولین تریلر نمایشی، تصاویری از سری جدید بازی Destiny 2 را به نمایش گذاشت. توسعه دهندگان در این نسخه، تمامی سعی خود را در به کار گرفتن نظرات کاربران در بازی و بهبود عملکرد آن به کار گرفته اند. در نسخه ی جدید گیمرها با سفر به 4 سیاره ی مختلف می توانند در آنجا به جستجو و کشف مواد گرانبها بپردازند.
در سری جدید این بازی، گیمر با شخصیت های جدیدی در بازی آشنا خواهد شد. خبر خوب برای علاقه مندان به بازی Destiny 2 این است که نقشه ی مکان نما از بازی در اختیار کاربر قرار خواهد گرفت. تاریخ انجام آزمایش نسخه‌ ی بتا این بازی برای تابستان سال جاری برنامه ریزی شده است. نمایندگان Bungie هم اکنون در حال آماده سازی تصاویر جدیدی برای نمایش ویژگی های بازی Destiny 2 هستند.
یکی از ویژگی های این بازی که مورد استقبال کاربرانش قرار گرفته، امکان بازی در حالت تک نفره است. به گفته ی مدیر این استدیو، نسخه ی نهایی بازی در تاریخ 8 سپتامبر به صورت رسمی منتشر خواهد شد. نسخه ی اولیه این بازی برای پلت فرم PC منتشر نشده بود اما به گفته ی مدیر استدیو، در سری دوم علاوه بر نسخه های مخصوص پلتفرم Play Station 4 و Xbox One، نسخه ی PC نیز در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه