سرگرمی
سارا محمد علیئی۸:۰ - ۱۳۹۶ جمعه ۱۴ مهر

توسعه دهندگان یکی از کمپانی های بازی سازی آمریکایی در قسمت هایی از بازی بتمن تصویری از جسد کارلوف سفیر روس کشته شده در ترکیه را به بازی اضافه کرده اند. گفتنی است این موضوع توسط گیمرها در هنگام بازی به دلیل شباهت زیاد جسد قرار گرفته بر روی زمین با کارلف، کشف شده است.
طرفداران بازی Batman: The Enemy Within در حین بازی متوجه شباهت جسد با دیپلمات روسی شده اند. در این بازی جسد شبیه به سفیر روسیه در جلوی در ورودی خزانه ی بانک قرار گرفته است. کاربران روس پس از اطلاع از این موضوع انزجار خود را نسبت به این کمپانی بازی سازی در شبکه های اجتماعی ابراز کردند.
شکی نیست که این تصویر مربوط به سفیر روسیه است. دیپلمات روسی آندره کارلوف در یک نمایشگاه هنری توسط یکی از افسران پلیس ترکیه کشته شد. به دلیل جراحات شدید وارد شده، وی در صحنه ی تیراندازی جان داد. این فاجعه در تاریخ 19 دسامبر سال گذشته رخ داده است.
به دنبال این خبر، وزارت خارجه ی روسیه به سرعت پیگیر حذف عکس سفیر روسیه در بازی بتمن شده است. نماینده ی رسمی وزارت خارجه ی روسیه ماریا زاخارووا اعلام کرد این تصویر باید به سرعت از محتوای بازی حذف گردد. او همچنین افزود: به کاربران روسی اطمینان خواهیم داد تا تمام تلاش خود را برای حذف این تصویر دلخراش از بازی رایانه ای بتمن خواهیم کرد. گفته می‌شود این تصویر از بدن سفیر روسی بلافاصله پس از تیر اندازی گرفته شده، هنگامی که وی هنوز زنده بوده است.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه