تکنولوژی
مهدی پرهیزی۱۱:۰ - ۱۳۹۵ سه شنبه ۶ مهر

غول‌های تکنولوژی Adobe و Microsoft از همکاری استراتژیکی رایانش ابری خبر دادند، که هرکدام از این شرکت‌ها تلاش می‌کند با اعمال سرویس‌ها خود، بتوانند در یکی از پرمجادله‌ترین بخش‌های تجارت تکنولوژی، بهتر عمل کنند.
Microsoft Azure هم‌اکنون سرویس رایانش ابری ترجیح داده‌ شده‌ی Adobe برای سرویس‌های Adobe Marketing Cloud، Adobe Creative Cloud و Adobe Document Cloud می‌باشد. ۳ سرویسی که اساس تجارت و کسب‌وکار Adobe را تشکیل می‌دهد. این همکاری می‌تواند مجدد Microsoft را در برابر رقیب خود، Amazon Web Services، در حالت برتری قرار دهد.
Satya Nadella، مدیرعامل Microsoft، همکاری با Adobe را یک تصمیم بسیار مهم تلقی کرده است و آن را راه‌کاری برای تطابق محصولات Adobe با آخرین نیازها دانست.
Philips Arena، مدیرعامل Abode نیز دلیل انتخاب سرویس رایانش ابری Microsoft را بزرگ‌مقیاس بودن، اعتماد، مقبولیت و هوش ماشین‌های این سرویس دانست.
Microsoft در پی این توافق، Adobe Marketing Cloud را سرویس بازاریابی ترجیح داده شده‌ی خود برای Dynamic 365 برخواهد گزید. مشخصا Adobe و Microsoft با دیگر شرکت‌های Salesforce، IBM و Oracle که سرویس مدیریت مشتری و تکنولوژی بازاریابی دارند، رقابت می‌کند. این دو شرکت جهت تولید داد‌ه‌های تجمیع‌شده به منظور ایجاد توانایی‌های بازاریابی و فروش نیز همکاری خواهند کرد.
پیش‌تر این دو شرکت، همکاری‌های دیگری چون ساخت سرویس Microsoft OneDrive و حتی مشارکتی در Windows 10 و Surface Pro نیز داشته‌اند.

برچسب هاAdobeMicrosoft
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه
پیشنهاد ویژهx

بیوگرافی بیل گیتس؛ از ابتدا تا ثروتی بی انتها