گوناگون
اندیشه سبز خزر۱۱:۰ - ۱۳۹۶ دوشنبه ۲۷ آذر

Facebook قابلیت جدیدی را راه‌اندازی می‌کند که طراحی شده تا به کاربران امکان کنترل بیشتری را بر محتواهایی که آن‌ها در News Feed خود می‌بینند، داشته باشند. این گزینه که از طریق منوی کشویی بالای سمت راست در هر پستی در دسترس قرار می‌گیرد، محتواهایی از جانب افراد، گروه‌ها و صفحات را برای مدت 30 روز mute می‌کند. این ویژگی جدید می‌تواند به عنوان راه حلی برای محو کردن مطالبی باشد که فرد نمی‌خواهد ببیند، آن هم بدون نیاز به دنبال نکردن یا خارج کردن فردی از جمع دوستان.
داشتن دکمه‌ی Snooze برای صفحات و گروه ها نیز بدان معنا است که آن‌ها احتمال دارد قادر به حفظ کاربران کمتر فعال خود باشند، افرادی که ممکن است محتوای این گروه‌ها را دوست نداشته باشند و گروه را ترک کنند.
در این گزارش از TechCrunch، شرکت Facebook اشاره کرد که Snooze به مجموعه‌ای از کنترل‌های محتوا برای News Feed می‌پیوندد، مانند Unfollow، Hide، Report و See First که اینها به افراد راه‌های بیشتری برای سفارشی کردن تجربه‌شان می‌دهد.
اگرچه Snooze ممکن است ابزاری قدرتمند به نظر نرسد، اما می‌تواند به طور بالقوه منجر شود که افراد از دوستانی با دیدگاه‌های مختلف در هر زمینه‌ای چه سیاسی، مذهبی، فرهنگی یا هر چیز دیگری بیشتر فاصله بگیرند – تنها به این دلیل که این محتواها چیزی نیستند که افراد بخواهند آن ها را ببینند.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه