گوناگون
اندیشه سبز خزر۹:۰ - ۱۳۹۶ پنج شنبه ۳۰ شهريور

کنترلرهای Xbox 360 به وظایف استفاده‌ی نظامی باز می‌گردد. نیروی دریایی ایالات متحده قصد دارد پریسکوپ‌های 38000 دلاری را با دسته‌های بازی 30 دلاری جایگزین کند. ارتش ایالات متحده‌ی آمریکا در حال حاضر ده‌ها سال است که از کنترلرهای بازی ویدئویی استفاده می‌کند. به عنوان مثال از سال 2005 در کویت نوعی هواپیماهای بدون سرنشین استفاده می‌شود که در آن سربازان از دسته‌های بازی برای کنترل دستی پهبادها بهره می‌برند. هرچند ایالات متحده پس از آن، استفاده‌های نظامی زیادی را از این دسته‌ها کرده است.
پس از اینکه کارشناسان نیروی دریایی ایالات متحده به مدت 2 سال استفاده از کنترلر Xbox 360 را مورد آزمایش قرار دادند، انتظار می‌رود که در ماه نوامبر استفاده از آن به خارج از زیردریایی کلاس ویرجینیا با عنوان USS Colorado نیز وارد شود، بنابراین در آن زمان این دستگاه بخشی از یک سیستم جدید خواهد بود و دیگر خبری از دستگیره‌های قدیمی و پریسکوپ‌ها نخواهد بود.
مایکروسافت برای این سیستم‌های نرم‌افزاری دندان تیز کرده است، هر چند اخیرا کارهای جذابی در زمینه‌های سخت‌افزاری انجام داده است، اما این شرکت به تازگی تصمیم گرفته است شرکتی فعال در حوزه‌ی هوش مصنوعی نیز باشد.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه