گوناگون
اندیشه سبز خزر۱۳:۰ - ۱۳۹۷ سه شنبه ۱۸ دي

پس از اینکه دو نفر از کارمندان هواوی از آیفون برای ارسال پیام‌های تبریک سال نو از حساب کاربری رسمی این شرکت استفاده کردند، این شرکت آن‌ها را تنزل مقام داد و دستمزدشان را کم کرد. در یادداشتی که توسط رویترز و بلومبرگ دیده شد، معاون ارشد عملیاتی این شرکت اعلام کرد که این اقدام "به نام تجاری هواوی آسیب رساند." علاوه بر این تنزل مقام و کاهش ۵ هزار یوان (حدود ۷۲۸ دلار) درآمد ماهانه، در یادداشت سوم ژانویه آمده که یکی از این کارمندان تا ۱۲ ماه هیچ گونه اضافه پرداختی نخواهد داشت.
یادداشت داخلی نشان می‌دهد این اتفاق پس از آن روی داد که آژانس رسانه‌ی اجتماعی آن، Sapient مشکلاتی با VPN داشت. در کشور چین برای دسترسی به توئیتر نیاز به استفاده از VPN است. بنابراین به عنوان راه حل، این کارمندان مجبور به استفاده از آیفون با سیم کارت خارجی برای ارسال توئیت شدند. یادداشت هواوی به این نکته اشاره دارد که چنین اتفاقی فرایند کاری و مدیریت ما را زیر سوال می‌برد.
اصل این توئیت که بلافاصله حذف شد به صورت گسترده‌ای توسط توئیتر و نشریات فنی چون 9to5Mac مورد تمسخر قرار گرفت. توئیت جایگزینی که توسط هواوی فرستاده شد، در حال حاضر ۲۸۹ اظهار نظر دریافت کرده و اکثر آن ها به توئیت اصلی اشاره دارند.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه