اپلیکیشن
اندیشه سبز خزر۹:۰ - ۱۳۹۷ چهارشنبه ۱ اسفند

مارک زاکربرگ اخیرا گفته بود تجارت بخش بزرگ نقشه‌ی راه ۲۰۱۹ برای خانواده‌ی اپ‌های فیسبوک است. اما قبل از اینکه افراد بتوانند به آسانی از اینستاگرم و غیره خریداری کنند، فیسبوک به اطلاعات کارت اعتباری‌شان نیاز دارد. این احتمالا جنبه‌ی سودمند طرح اینستاگرم برای راه‌اندازی استیکر Fundraiser در سال ۲۰۱۹ است.
استیکرهای اهدا فیسبوک تاکنون ۱ میلیارد دلار جمع کرده‌اند، و اضافه کردن آن برای اینستاگرم با ۱ میلیارد کاربر می‌تواند مزایای خوب زیادی داشته باشد، درحالیکه این به پیشبرد استراتژی تجاری فیسبوک هم کمک می‌کند.
بررسی بر روی کد و شبیه‌سازی جدید اپ اندرویدی اینستاگرم نشان می‌دهد چگونه استیکرهای Fundraise به افراد اجازه‌ی جستجوی سازمان‌های غیر دولتی و اضافه کردن استیکرهایی اهدا را بر روی استوری اینستاگرم‌شان می‌دهد. پس از اینکه فرد چیزی را اهدا کرد، اینستاگرم فورا به وی امکان پرداخت هزینه‌ی چیزی را که قصد خرید آن را دارد با همان جزئیات پرداخت می‌دهد.
زاکربرگ ماه گذشته در طول گزارش درآمدی سه ماهه‌ی چهارم ۲۰۱۸ گفته بود: "یکی از بخش‌های اینستاگرم که من نسبت به آن علاقمند هستم، تجارت و خرید است... فرصت بزرگی برای انجام معاملات در اینستاگرم وجود دارد و این یک تجربه‌ی خوب از خرید می‌سازد."

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه