نرم افزار
نيلوفر كل واخي۲:۰ - ۱۳۹۵ سه شنبه ۳۰ شهريور

دوستانی که تفاوت بین Your و You’re را نمی دانند.
اپل به اضافه کردن پشتیبانی برای اپلیکیشن های شخص سوم در iMessage به عنوان بخشی از به روزرسانی عرضه شده برای iOS 10 پرداخته است و بنابراین تا این جا آشکارترین کاربرد استفاده از این ویژگی برای استیکرها بوده است. همه ی افراد استفاده از استیکرها در اپلیکیشن های مربوط به پیام رسانی را دوست دارند. اما بهتر است فراموش نکنیم که iMessage از همان ابتدا به عنوان یک اپلیکیشن برای برقراری ارتباط به وسیله ی کلمات بوده است. و کاملا ممکن است که برخی از دوستان شما از برخی از کلمات به درستی استفاده نکنند. در این صورت، باید مجموعه ی این استیکرهای گرامری را بدین شکل در نظر بگیرید: این مجموعه به عنوان تعدادی از اصلاحات با رنگ قرمز برای اشتباهات معمول محسوب می شوند که شما می توانید در قالب حباب های سیار در گفتگوی خود با دوستانتان به کار ببرید.
علاوه بر موارد معمول مانند (to/ too/ two, your/ you’re/, we’re/ were) و غیره، این مجموعه همچنین به ارائه ی برخی از اصلاحات برای کلماتی که معمولا با غلط املایی روبرو می شوند، می پردازد مانند espresso یا figuratively و غیره. همچنین مجموعه ای از استیکرهای الحاقی و معمولی نیز وجود دارند که شما می توانید به وسیله ی آن ها به درست کردن پیام های وحشتناکی بپردازید که دوستانتان برای شما فرستاده اند. این اپلیکیشن  می تواند چند دلار برای شما در iTunes Store ذخیره کند و احتمالا به عنوان هوشمندانه ترین روش استفاده از استیکرهایی که تا کنون دیده ایم محسوب می شود.
البته بهتر است اطلاع داشته باشید که بودن به عنوان فردی که دائما به گرفتن غلط های گرامری از دوستان خود میپردازد، می تواند به عنوان سریع ترین روش برای نادیده گرفتن شما توسط دوستانتان محسوب شود، اما با این حال امتحان کردن این اپلیکیشن ارزشش را دارد.

برچسب هاiMessage
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه
پیشنهاد ویژهx

اپ استور تخصصی برای iMessage