گوناگون
سارا محمد علیئی۵:۰ - ۱۳۹۶ دوشنبه ۲۷ آذر

دانشمند مشهور جهان، اسحاق نیوتن در محاسبات خود نوشته است پایان جهان مصادف با برخورد سیاره ی نیبیرو یا همان سیاره ی ایکس به کره‌‌ی زمین خواهد بود. بر اساس محاسباتی که دانشمندان فیزیک در سال 1704 انجام داده اند بقای انسان تا سال 2060 بر روی کره‌ی زمین ممکن خواهد بود یعنی 1260سال پس از تاسیس امپراتوری رم باستان!
بسیاری از پیروان نظریه ی نبیرو این تاریخ را مصادف با آخرین بقای انسان بر روی کره‌ی زمین مشخص می کنند، زیرا بر اساس این نظریه و بر طبق پیش بینی ها، در سال 2060 سیاره‌ی ناشناخته ی X با زمین برخورد خواهد کرد که منجر به حوادث آخرالزمانی خواهد شد.
اسحاق نیوتن نیز پس از تجزیه و تحلیل کتاب مقدس دانیال این نتیجه گیری را انجام داد. در دست نوشته ای که او در این موضوع از خود به جای گذاشته و طی 250 سال گذشته در صندوق پنهانی خانه‌ی پورتموث نگهداری شده است، نوشته است پایان جهان ممکن در آینده اتفاق بیفتد، اما هیچ دلیلی برای این نظریه خود مشخص نکرده است. اما وی به این نکته اشاره می کند که نیاز است تا در مورد زمان پایان جهان در کتاب های مقدس بازنگری شود. از نظر فیزیکدانان، نیوتن در نوشته هایش بیشتر با دین در ارتباط بوده تا علم محاسبات.
 جیم مارس، یکی از طرفداران تئوری نیبیرو، قبل از مرگ در ماه آگوست 2017، پیش بینی کرد که سیاره ی ناشناخته ای در سال 2060 با زمین برخورد خواهد کرد

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه