موبایل و تبلت
رضا حسن زاده۱۱:۲۶ - ۱۳۹۴ جمعه ۲۸ فروردين

پرچم دار جدید کمپانی Huawei معرفی شد. این کمپانی چینی که به سرعت در حال پیشرفت می باشد از اسمارت فون جدید خود در دو اندازه 6.8 اینچی و 5.2 اینچی پرده برداری کرد. پس از معرفی دیوایس جدید سامسونگ و همچنین کمی قبل تر از آن آیفون 6 کمپانی Huawei این اولین واکنش این کمپانی می باشد. اسمارت فون های جدید این کمپانی با نام های P8 و P8 Max وارد بازار خواهند شد، مدل P8 Max دارای صفحه نمایش بزرگ (6.8 اینچی) با کیفیت 1080P می باشد و مدیز اجرایی این کمپانی اعلام کرده که تنها فرق بین این دو اسمارت فون بجز اندازه صفحه نمایش باتری آنها می باشد که P8 Max از باتری 4360 مگا آمپر ساعت بهره می برد.
مدل کوچکتری که معرفی شده (5.2 اینچی) از سیستم عامل اندروید استفاده خواهد کرد و از آخرین اسمارت فون معرفی شده توسط کمپانی سامسونگ که همین ماه گذشته معرفی شده بزرگتر است و صد البته که از آیفون 6 هم بزرگتر می باشد ، این دیوایس قدرت خود را از پردازنده 64 بیتی هشت هسته ای تامین می کنند، رم آن ها 3 گیگ بوده و 16 گیگ حافظه داخلی دارند که شما می توانید با استفاده از microSD card ظرفیت داخلی این دو دیوایس را افزایش دهید.
این اسمارت فون از فلز یک تکه ساخته شده است و مدیر این کمپانی در جلسه رونمایی از این اسمارت فون در لندن مدعی شده که با ضخامت 6.4 میلیمتر از رقبای خود باریکتر است و اما دوربین که بخش مهمی از اسمارت فون های امروزی هستند، هر دو مدل این اسمارت فون، دارای دوربین عقب 13 مگاپیکسلی و دوربین جلو 8 مگاپیکسلی می باشد.
محصول قبلی کمپانی Huawei حدود 68 میلیون واحد فروش کرده و آنها مدعی شده اند محصول جدید آنها چیزی حدود 500 میلیون عدد فروش کند و سر آخر در مورد قیمت آن هم باید اشاره کنیم که مدل P8 آن با چیزی حدود 530 دلار و قیمت مدل P8 Max چیزی حدود 581 دلار خواهد بود.

دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه
پیشنهاد ویژهx

ویدیو Unboxing آیفون ۶اس جدیدترین گوشی کمپانی اپل