پوشیدنی
الناز فرجی۱۰:۳۷ - ۱۳۹۴ چهارشنبه ۱۱ شهريور

ممکن است لوازم الکترونیکی سونی در کساد باشند اما اینگونه نیست که به آرامی محو شوند . برای ایجاد نوآوری شرکت، سونی تیم های داخلی را گماشته تا پروژه های سرمایه گذاری جمعی خاصی را راه اندازی کنند که در غیر این صورت روشنایی روز را نخواهند دید . آخرین محصول یک ساعت هوشمند به نام wena wrist است و با قرار دادن تکنولوژِی اش در مچ بند به جای خود صفحه ی ساعت از رقیبانش متمایز میشود . در ویدئوی پایین ونا ریست نشان داده میشود که شبیه ساعت های سنتی معمولی است ، به ما گفته شده که این دستگاه میتواند مانند یک کیف پول دیجیتالی عمل کند ، همینطور پیگیر فعالیت ها و توانایی رساندن اخطار و پیام هم دارد .


برای کاربرد های کیف پول دیجیتالی، این ساعت هوشمند از تکنولوژی felica ژاپن که مدت زمان زیادیست به کار برده میشود استفاده میکند و همینطور سیستم پرداخت بدون کنتاکت و اتصال RFID . در مورد نوتیفیکیشن ها بند یا میلرزد یا اخطار نوری LED ساطع میکند ( که در 7 رنگ مختلف آمده که میتواند انتخاب کرد ) . برای پیگیری فعالیت هایتان ؛ یک اپلیکیشن iOS همراه قدم های شما را نظارت میکند و کالری هایی را که سوزاندید حساب میکند . در حالیکه همه ی این چیزها در پس زمینه اتفاق می افتد، صفحه ی ساعت کاری را میکند که بیشتر ساعت ها به خوبی انجام میدهند : گفتن زمان و تاریخ به شما .
بنابراین چیزی که اول به نظر هدر دادن فضای صفحه ی ساعت  و استفاده نکردنش برای اجزا و تکنولوژی ها به نظر میاید ، با بررسی بیشتر ایده ی هوشمندانه ای به نظر میرسد که ساعت را کمتر مزاحم میکند . بجای اینکه دائم به ساعتتان برای اطلاعات نگاه کنید، میتواند از آن به عنوان یک زمان گوی ساده استفاده کنید ، بدون کاربرد های اضافه ی دیگر که در طول روز به شما سقلمه بزنند.
و بر خلاف ساعت اپل که به شارژ روزانه نیاز دارد، شارژ ونا ریست تا یک هفته دوام میاورد.
این پروژه ی سونی از همین حالا به هدف سرمایه ای 80000 دلاری اش در سرمایه ی گذاری جمعی FIRSTFLIGHT کمپانی رسیده است ، بنابراین به زودی بر روی مچ دست خریداران ژاپنی خواهد بود . قیمت های مدل های مختلف این ساعت هوشمند از 330 دلار تا 575 دلار اند و حمل اولین مدل هایش از مارس 2016 آغاز میشود .

دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه
پیشنهاد ویژهx

تصاویری جذاب ازGear S2 ، ساعت هوشمند جدید سامسونگ