اپلیکیشن
الناز فرجی۰:۵۰ - ۱۳۹۴ يکشنبه ۸ آذر

اسنپ چت اولین ارائه فصلی خود را در دسترس میگذارد
شرکت رسانه راه اندازی  Brit + Co یک کانال پاپ آپ (تبلیغ) در روز جمعه برای نمایش خصوصیات تم تعطیلات و سال نو راه اندازی کرد که شامل نمایش تم های آشپزی ,صنایع دستی و دیگر پروژه های DIY میشود.
در حالی که اسنپ چت ناشران جدیدی را به Discover ارائه داده نسباتا به طور پیوسته از راه اندازی پلت فرم در ژانویه ,شرکت به طور منحصر به فردی در این زمینه تلاش کرده است.این کانال در اسنپ چپ از 27 نوامبر تا 3 دسامبر  و از 18 دسامبر تا 24 دسامبر فعال میشود.
هر نسخه روزانه تم مختلفی خواهد داشت مانند آشپزی ,تزئین و یا دیگر پروژه های فصلی .آیکون های کانال نیز به همراه تم ها به صورت روزانه تغییر خواهد کرد .در حالی که بیشتر محتوای آنها شبیه به محتوای پروژه و ویدئوهای کمپانی موجود در وب سایت است ,این کانال محصولات کمپانی Brit مانند هدیه(gifts ) ,کلاس ها(classes ) و کیت DIY را نیز به فروش میرساند.


ما بیشتر نگران انجام دادن تمام کار هایی هستیم که متعهد به انجام آن شده ایم .این را بریت مورین موسس شرکت به ماشابل گفته است.اشاره کرد که مانند بسیاری از ناشران دیگر Snapchat Discover هنوز به صورت آزمایشی است.بسیاری از مردم تنها به اسنپ چت نگاه میکنند و تنها تعداد زیادی از کاربران را مشاهده میکنند اما ما بیشتر در مورد تعامل ایجاد شده هیجان زده هستیم.
گوگل نیز به همراه  Brit + Co برای این کانال تلاش میکند و این غول جستجو 17 تبلیغ ساخته است,مورین این را گفت.هر آگهی به صورت برجسته در برنامه های گوگل است ,بیشتر در برنامه هایی که مربوط به تعطیلات میشوند.
هرچند کمپانی هنوز برنامه ای مبنی بر ماندن با اسنپ در زمان تعطیلات ندارد ,مورین گفته این مسئله ایست که در آینده آن را دوباره لحاظ خواهند کرد.

دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه
پیشنهاد ویژهx

Snap در حال آماده‌سازی عرضه‌ی سهام اولیه‌ی خود به ارزش ۲۵ میلیارد دلار