گوناگون
اندیشه سبز خزر۱۱:۰ - ۱۳۹۷ دوشنبه ۱۲ شهريور

هواوی از اسپیکر هوش مصنوعی خود در IFA 2018 رونمایی می‌کند که چیزهای خیلی بیشتری به جز نام را از Google Home قرض گرفته است. AI Cube برعکس نامش یک اسپیکر استوانه‌ای است که به نظر می‌رسد مانند نسخه‌ی کش آمده‌ای از دستگاه گوگل باشد. هر چند این اسپیکر مجهز به Amazon Echo است. همانند سامسونگ، هواوی هم قول کیفیت بالایی از صدا را در اسپیکرش داده است. این همه چیز نیست – AI Cube دارای یک روتر 4G هم است.
از ویژگی‌های این اسپیکر حفره‌ی صدای ۴۰۰ میلی‌متری و دیافراگم آلومینیومی است. هواوی همچنین بهبود صدای Histen (Huawei Listen) خود را ارائه می‌دهد که شامل "باس مجازی، کنترل افزایش سازگاری و برابر سازی فاز خطی است." این فناوری اختصاصی انتظار می‌رود کیفیت صدای اصلی آهنگ‌ها را تضمین کند.
گزرشگر خبر مربوط به این رونمایی گفت من واقعا نمی‌دانم چه حسی درباره‌ی طراحی AI Cube داشته باشم. اول از همه، این اسپیکر به شکل مکعب نیست. دوم اینکه شبیه به کپی بی‌معنایی از روی Google Home است که این خنده‌دار است. از طرف دیگر، یک نسخه از آن پوشش مشبک قرمز در پایین دارد که چندان بد هم نیست. مانند دیگر اسپیکرهای هوشمند، این وسیله هم در بالا دکمه‌های تغییر صدا و حالت صامت دارد، و مانند Amazon Echo، حلقه‌ی نوری دارد که زمانی که در حال فکر کردن است، روشن می‌شود.
با وجود یک روتر 4G ،WiFi وAI Cube بسیار ساده است. AI Cube از شبکه‌ی Cat 6 4G LTE با سرعت دانلود ۳۰۰ مگابیت بر ثانیه پشتیبانی می‌کند و یک باند دو گانه‌ی 802.11ac WiFi دارد. همچنین از پلتفرم Huawei HiLink برای اتصال آسان دستگاه‌های سازگار حمایت می‌کند.
هنوز تاریخی برای ارائه‌ی آن در چین اعلام نشده و اینکه آیا در ایالات متحده‌ی آمریکا هم به فروش می‌رسد یا نه.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه