نرم افزار
نيلوفر كل واخي۸:۰ - ۱۳۹۵ سه شنبه ۵ مرداد

اگر از ویندوز فون برای اسکایپ استفاده می کنید، ممکن است بخواهید تا شرایط استفاده از آن را از این به بعد مورد بررسی قرار دهید.
مایکروسافت تغییراتی را برای اپلیکیشن اسکایپ خود ایجاد کرده است و ممکن است در نهایت به ناامیدی برخی از کاربران ویندوز فون و اندروید منجر شود. امروز، مایکروسافت اعلام کرده است که به پشتیبانی از اسکایپ در iOS8 ، Android 4.03 و ویندوز 10 موبایل ادامه خواهد داد، اما پشتیبانی برای افرادی که از ویندوز فون 8 و یا نسخه های قدیمی تر اندروید استفاده می کنند، متوقف خواهد کرد.
افرادی که هنوز با این نسخه های قدیمی سروکار دارند بیش از این به دریافت جدیدترین نسخه های اسکایپ نمی پردازند. متاسفانه، این مسئله بدین معناست که برخی از کاربران به مرور زمان قادر به استفاده از اپلیکیشن اسکایپ به طور کامل نخواهند بود.
این تغییرات به وسیله ی معاون رئیس کل مایکروسافت در اسکایپ و بخش تجاری اسکایپ، گوردیپ بال، به صورت مختصر بیان شد که وی به سرعت به تایید این مسئله پرداخت که اسکایپ در گذشته مشکلات خود را داشته است. او همچنین اشاره کرد که "مشکلات غیرمترقبه" در حقیقت می تواند گاهی اوقات به عنوان خاری در پای کاربران محسوب شود از جمله "پیام هایی که در بین دستگاه ها Sync نمی شوند و یا با تاخیر در رساندن اطلاعیه ها روبرو می شوند".
مایکروسافت همچنین اشاره کرده است که تغییر از P2P به خدمات Cloud در طول سال های گذشته به عنوان بخشی از مشکل محسوب می شده است، و این تحول همچنان ادامه دارد، مایکروسافت امیدوار است که در ماه های آینده بتواند همه چیز را در سر جای خود قرار دهد.

دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه
پیشنهاد ویژهx

ساعت هوشمند جدید وکتور شاید هوشمند ترین نباشد اما عمر باتری 30 روزه اش این مشکل را جبران میکند