نرم افزار
اندیشه سبز خزر۱۳:۰ - ۱۳۹۷ شنبه ۱۸ اسفند

مایکروسافت به VentureBeat اعلام کرد، اسکایپ جدید تحت وب که روز پنجشنبه منتشر شد برای چندین مرورگر کاربردی نیست. نسخه‌ی جدید تجدید شده‌ی سرویس چت ویدئویی و پیام‌رسانی مایکروسافت تنها Edge و Chrome – همچنین مرورگرهای مبتنی بر Chromium چون Vivaldi را پشتیبانی می‌کند، در این بین خبری از Safari ،Firefox و Opera نیست.
سخنگوی مایکروسافت در بیانیه‌ای به VentureBeat گفت، این سرویس نیاز به فناوری تماس و واسطه‌ی زمان حقیقی دارد که بر روی مرورگرهای مختلف به اشکال متفاوتی اجرا می‌شود.
این تغییر اگرچه خیلی‌ها را ناراحت می‌کند، اما خبر جدیدی نیست. ماه گذشته، مایکروسافت به کاربران این سه مرورگر هشدار داده بود که اسکایپ تحت وب که اولین‌بار در سال ۲۰۱۴ راه‌اندازی شد، برای مدت طولانی این مرورگرها را پشتیبانی نمی‌کند و آن‌ها باید از Edge و Chrome استفاده کنند. در آن زمان، مایکروسافت چیزی در مورد زمان اجرای این تصمیم نگفته بود.
سخنگوی مایکروسافت اضافه کرد، اسکایپ تحت وب تنها دو سیستم‌عامل ویندوز 10 و Mac OS X 10.12 و بالاتر را پوشش می‌دهد. برنامه‌ی اسکایپ همچنان به پشتیبانی از طیف وسیعی از سیستم‌عامل‌ها ادامه می‌دهد.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه