تکنولوژی
نيلوفر كل واخي۹:۳۰ - ۱۳۹۵ جمعه ۱۴ خرداد

گاهی اوقات با عقل جور در می آید که چرخ های کوچک را به اسکوترهای الکتریکی متصل کنیم، آن ها به سرعت شتاب می گیرند و به وسیله ی مورد نظر اجازه می دهند تا اندازه ی کوچک و قابل حمل خود را حفظ کند. از طرف دیگر، آن ها ممکن است به راحتی در چاله بیافتند و باعث شود که شخصی که بر روی آن سوار شده است، از روی فرمان پرواز کند. تعدادی از کارآفرینان مونترال، اسکتورهایی که فکر می کنند از نظر ساختاری ناقص و ناکامل هستند را به دوچرخه های کوچک و لاغر تبدیل کرده اند.


همان طور که مشاهده می کنید، این اسکوتر از یک چرخ موتوری اصلاح شده با سایز 16 اینچی در پشت و از یک چرخ دوچرخه سایز کامل 700c  در جلو برخوردار است. این ساختار مدعی شده است که می تواند به ترکیب سرعت شتابدهی یک چرخ کوچک، با توانایی چرخ بزرگ قرار گرفته شده در جلو بپردازد تا بتواند به جای متوقف شدن توسط موانع، از آن ها عبور کند.


به علاوه، فاصله ی بین دو محور، به آن اجازه می دهد تا با چالاکی تمام به مانور دادن بپردازد، زیرا از آن بیشتر در محیط های شهری استفاده می شود. فرمان و جای پا ( پدال ها) نیز به همین شکل، در زمانی که مورد استفاده قرار نمی گرند جمع می شوند که این مسئله حمل کردن و قرار دادن آن در محل های مختلف را آسان تر خواهد کرد.

بالاترین سرعت آن 20 mph یا 32 کیلومتر در ساعت است. یک بار شارژ کردن باتری لیتیومی  36 وولتی و جداشدنی آن، به شما اجازه خواهد داد که تا محدوده ی 20 مایل از آن استفاده کنید، و ترمز احیاکننده ی آن امکان ایجاد چنین حالتی را به وجود آورده است. شارژ کامل آن حدود دو ساعت به طول می انجامد.

این دوچرخه، در حال حاضر موضوع کمپین Kickstarter می باشد که در آن با گذاشتن مبلغ 1050 دلار می توانید یکی از آن ها را دریافت کنید، البته در زمان و در صورتی که آن ها به مرحله ی تولید برسند. قیمت تک فروشی در نظر گرفته شده برای آن 1199 دلار است.

دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه
پیشنهاد ویژهx

سامسونگ به کاربرانش درباره ی شیوه ی نادرست قرار دادن قلم در galaxy note 5 هشدار میدهد