سرگرمی
سارا محمد علیئی۷:۰ - ۱۳۹۷ دوشنبه ۲۵ تير

اشتباه رایج در یکی از فایل‌های کدنویسی شده‌ی بازی Aliens: Colonial Marines سبب شد تا این بازی به‌ درستی اجرا نشود و یا در واقع یک اثر ضعیف به شمار بیاید.  بازی Aliens: Colonial Marines برای اولین بار در تاریخ ۱۱ فوریه‌ی ۲۰۱۳ منتشر شد. سازندگان امیدوار بودند با ارائه‌ی این بازی در میان رتبه‌بندی‌های برتر قرار گیرند اما کاملاً عکس آن اتفاق افتاد.
این اشتباه ساده تنها در یکی از حرف‌های کد در پوشه‌ی بازی بود و همین اشتباه سبب شد تا هوش مصنوعی دشمنان بازی به‌ خوبی عمل نکند و بازیکن بدون هیچ چالشی بازی را پیش ببرد.
همین اشتباه ساده و کوچک سبب شد تا بازی به‌ شدت تغییر کند. تغییر این کلمه و در نتیجه ترجمه‌ی اشتباه آن، سبب شد تا دشمنان بازی کاملاً ناتوان جلوه داده شوند. یکی از کاربران با کشف این اشکال در کدنویسی و تغییر آن متوجه تغییر چشمگیری در روند بازی شد. پس‌ از این تغییر، بیگانگان در بازی شروع به حرکات تهاجمی کردند و بازی به‌ صورت جالبی مهیج شد؛ اما باید گفت که برای این تغییر دیر شده بود زیرا این بازی نتوانست هیچ جایگاهی در رتبه‌بندی کسب نماید و یک کلمه‌ی اضافی با یک اشتباه احمقانه سبب شکست توسعه‌دهندگان شد.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه