ایران
اندیشه سبز خزر۱۵:۰ - ۱۳۹۸ شنبه ۱ تير

به گزارش مهر به نقل از رگولاتوری، حسین فلاح جوشقانی اظهار داشت: در پی تاکید وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات مبنی بر رفع مشکل مراکز پشتیبانی اپراتورها و با توجه به بازدید و بررسی‌های میدانی قبلی و چند روز اخیر رگولاتوری از مراکز تماس و پشتیبانی شرکت‌های مختلف ارائه‌دهنده خدمات در حوزه ICT، شرکت مخابرات ایران (۲۰۲۰)، بیشترین مشکلات را در زمینه کیفیت پاسخگویی به مشترکان داشت. شرکت‌های شاتل و آسیاتک در این خصوص بهترین وضعیت را داشتند.
وی افزود: البته در مراکز پشتیبانی همه شرکت‌های مورد بررسی، اشکالاتی وجود داشت که تمامی آنها استخراج و به منظور اصلاح به شرکت‌ها ابلاغ شده تا این مشکلات را برطرف کنند.
معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات تصریح کرد: بر این اساس، تغییر و اصلاح مراکز پشتیبانی اپراتورها در مهلت دو هفته‌ای تعیین شده از سوی وزیر ارتباطات در اپراتورها شروع شده است و در مهلت تعیین شده در مکاتبات ابلاغی به هرکدام از اپراتورها، اصلاحات انجام شده و بهبود ملموس کیفیت خدمات پشتیبانی اتفاق خواهد افتاد.
فلاح جوشقانی با اشاره به ضرورت افزایش کیفیت پاسخگویی به مشترکان گفت: غالب این اشکالات مربوط به نوع پاسخگویی، توزیع نامناسب نفرات پاسخگو، مدت زمان معطلی مشترکان برای دریافت پاسخ، مشکلات زیرساختی، ضعف تخصصی پاسخگویان، عدم برنامه مناسب برای آموزش نفرات پاسخگو، شرایط فضای کاری نامناسب برای افراد پاسخگو در مراکز تماس بود که برای رفع این مشکلات به شرکت مخابرات ایران تذکر لازم و برنامه اصلاحی داده شده است.
وی با تاکید بر اینکه اپراتورها و دارندگان پروانه ملزم به پاسخگویی مناسب به مشترکان هستند، افزود: توجیهات مدیر عامل شرکت مخابرات ایران مبنی بر اینکه در میان صدها مورد پاسخگویی روزانه، بروز چند اشکال طبیعی است، به هیچ عنوان مورد قبول نبوده و همه اپراتورها به ویژه شرکت مخابرات ایران باید در کوتاه‌ترین زمان ممکن این مشکلات را برطرف و کیفیت پشتیبانی خود را به وضعیت مناسب برسانند.
رئیس رگولاتوری افزود: این اقدامات در چارچوب پروانه فعالیت اپراتورها و با هدف صیانت از حقوق کاربران در حوزه ICT انجام شده و پایش و بازرسی‌های رگولاتوری در تمامی شرکتهای دارنده پروانه به صورت مستمر و دوره‌ای انجام می‌شود.
به گزارش مهر، دو هفته پیش وزیر ارتباطات با اخذ تماس با پشتیبانی مخابرات (۲۰۲۰) و چند سرویس دهنده دیگر اینترنت، کیفیت پاسخ‌گویی سرویس دهندگان اینترنت را ضعیف ارزیابی کرد و با بیان اینکه «کیفیت پاسخ‌گویی اصلاً خوب نبود. برخی حتی متوجه نشدند روی خطم اینترنت ندارم.» این نوع خدمت و معطل‌کردن زیاد پشت خط را شایسته مردم ندانست و تاکید کرد: فقط دو هفته سازمان تنظیم مقررات و سرویس دهندگان فرصت دارند این وضع را اصلاح کنند.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه