گوناگون
اندیشه سبز خزر۱۱:۰ - ۱۳۹۶ يکشنبه ۹ مهر

در پی فشار تازه‌ی انجمن ملی پخش‌کنندگان، Ajit Pai ریاست FCC بیانیه‌ای منتشر ساخت که به Apple برای فعال کردن قابلیت‌های رادیویی FM در داخل مودم‌های بی‌سیم برای هر iPhone اصرار می‌کند. Pai گفت که متعاقب توفان‌های Harvey،Irma و Maria که بخش‌هایی از ایالات متحده‌ی آمریکا شامل فلوریدا، تگزاس و جزایر کارائیب از جمله دومینیکا، باربودا و پورتوریکو را خراب کرد، امیدوار است Apple در تصمیم خود برای غیر فعال کردن این ویژگی در گوشی‌های iPhone تجدید نظر کند. توفان‌های قدرتمند قادرند منجر به قطع خدمات برق و تلفن هزاران یا میلیون‌ها نفر برای هفته‌ها یا ماه‌ها شوند و در این صورت امواج رادیویی FM می‌تواند دسترسی‌های حیاتی به هشدارهای آب و هوایی و دیگر اطلاعات مرتبط با محافظت از زندگی را فراهم کند.
Pai اضافه کرد در حال حاضر زمان حرکت Apple برای انجام وظیفه‌اش است و اینکه حفاظت از جان آمریکایی‌ها را جزء اولویت‌های خود قرار دهد. Pai که قبلا از فعال شدن امواج رادیویی FM در تمامی گوشی‌های هوشمند حمایت کرده بود، این اولین بار است که نام Apple را عنوان می‌کند.
مطالعه‌ی انجمن ملی منتشرکنندگان در سال گذشته نشان داد که تنها 44 درصد از گوشی‌های هوشمند پرفروش در ایالات متحده دارای قابلیت فعال رادیویی FM هستند، در این بین 94 درصد از دستگاه‌های فاقد این ویژگی در واقع گوش‌های iPhone بودند.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه