اپلیکیشن
اندیشه سبز خزر۹:۰ - ۱۳۹۷ شنبه ۲۵ اسفند

علاوه بر آزمایش شکل جدیدی برای مکالمات در داخل اپ آزمایشی توییتر با عنوان twttr و قابلیت‌هایی دیگر همچون دکمه‌ی "Hide Tweet"، شرکت تائید کرد در حال توسعه‌ی ویژگی است که به کاربران اجازه‌ی اشتراک در مکالمات انفرادی این پلتفرم را می‌دهد.
خبر افزوده شدن گزینه‌ی جدید اولین‌بار توسط Jane Manchun Wong انتشار پیدا کرد، وی معمولا نگاهی اجمالی به اپ‌های محبوب دارد تا ببیند آیا قابلیت‌ها یا تغییراتی در آن‌ها وجود دارد که در آینده ارائه می‌شوند یا خیر.
Wong به TechCrunch گفت، وی قابلیت “Subscribe to conversation" را در داخل نسخه‌ی اندرویدی این اپ توییتر دیده است، که یک نمونه رابط کاربر است.
توییتر جزییات بیشتری در این مورد ارائه نکرده است. اما اشاره کرد که این قابلیت در حال توسعه است و وجود آن را تایید کرده است. در بیانیه‌ی کوتاه شرکت آمده: «این بخشی از تلاش ما برای تبدیل توییتر به مکانی برای مکالمات بیشتر است».
مکالمات ساختاری سالم و بهتر، هم اکنون جز اهداف کلیدی توییتر است، چراکه این شرکت تلاش می‌کند اپلیکیشن خود را برای استفاده آسان‌تر کند و اینکه کمتر مورد سو استفاده قرار گیرد.
ویژگی جدید به کاربران امکان می‌دهد یک رشته مکالمات را بدون اشاره‌ی مستقیم به نوع علایقش دنبال کند، یا اینکه به این مکالمات بپیوندد.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه