موبایل و تبلت
اندیشه سبز خزر۱۱:۰ - ۱۳۹۷ سه شنبه ۸ آبان

بر اساس گزارش جدیدی از بلومبرگ، سامسونگ اوایل سال آینده Galaxy S10 و موبایل تاشویی را که مدت‌ها است منتظر آن هستیم، راه‌اندازی می‌کند. گفته شده S10 Plus و S10 نمایشگر OLED منحنی خواهند داشت که حسگرهای اثر انگشت بر روی صفحه‌ی آن قرار می‌گیرند، این فناوری در سال جاری بر روی تعدادی از موبایل‌های گران‌قیمت چینی دیده شد، اما سامسونگ تاکنون استفاده از آن را به تاخیر انداخته است.
از دیگر خصوصیات این موبایل‌ها داشتن سه دوربین در عقب و یک دوربین سلفی است که "قابل رویت است و در زیر نمایشگر قرار دارد"، اگرچه دقیقا مشخص نیست منظور از این خصوصیت چیست، اما شایعات بیانگر این هستند که سامسونگ در حال کار بر روی نمایشگرهایی با پنل یک‌پارچه است که بتواند دوربین‌ها را در زیر خود پنل جاسازی کند.
در گزارش بلومبرگ آمده، سامسونگ نمونه‌ی اولیه‌ای از S10 را بدون جک‌های هدفون آزمایش می‌کند، هرچند این لزوما بدان معنا نیست که این شرکت تصمیم‌نهایی برای حذف این رابط را گرفته است.
گفته شده سومین مدل S10 نوع ارزان‌تری بدون نمایشگر منحنی و احتمالا بدون حسگر اثر انگشت بر روی نمایشگر است (گزارش ماه جولای Kuo اعلام کرده بود حسگر این مدل در کناره‌ی دستگاه خواهد بود.) سامسونگ در گذشته هم مدل‌های "سبک‌تر و ارزان‌تری" از موبایل‌های Galaxy S را منتشر کرده و معمولا چندین ماه پس از عرضه‌ی پرچمدارها، ارائه می‌شدند. استراتژی اظهار شده‌ی شرکت گنجاندن ویژگی‌های برتر در دستگاه‌های میان‌رده‌اش است و گسترش نام تجاری Galaxy S به این ترتیب منطقی به نظر می‌رسد.
در گزارش بلومبرگ اطلاعاتی هم در زمینه‌ی گوشی تاشوی سامسونگ با کد نام "winner" آمده. هر چند ظاهرا سامسونگ هنوز به دنبال تصمیم‌گیری این موضوع است که دستگاه تاشوی آن به طور عمودی قابلیت تا شدن را داشته باشد یا به صورت افقی.
از طرفی، احتمالا به خاطر مشکلات فنی تکنولوژی نمایشگرهای تاشو، این موبایل‌ها حسگر اثر انگشت بر روی نمایشگر را ندارند.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه