امنیت
اندیشه سبز خزر۱۳:۰ - ۱۳۹۷ جمعه ۲۶ بهمن

وب‌سایت به اشتراک‌گذاری عکس 500px می‌گوید در جولای ۲۰۱۸، اطلاعات شخصی ۱۴.۸ میلیون کاربر آن تحت تاثیر نقص امنیتی قرار گرفتند. 500px هم‌اکنون در حال اطلاع‌رسانی به تمام کاربران و تنظیم مجدد اطلاعات ورود به سیستم آن‌ها است.
این اعلان حاکی از آن است که تیم مهندسی این شرکت در ۸ فوریه "مسئله امنیتی بالقوه‌ای" را کشف کردند، و وقتیکه آن‌ها بیشتر این موضوع را بررسی کردند، متوجه شدند شخصی در تاریخ ۵ جولای ۲۰۱۸ به سیستم‌های آن‌ها رخنه کرده است. مخرب ناشناس "اطلاعات جزئی کاربران را به دست آورد" که کاربران با آن‌ها وارد پلتفرم می‌شدند. این اطلاعات شامل نام و نام خانوادگی، نام کاربری، آدرس ایمیل، و یک نسخه‌ی هش از رمز عبورهای کاربران، همچنین تاریخ تولد، جنسیت، و مکانی که کاربر این اطلاعات را وارد کرده است، می‌گردیدند. علاوه بر این، شرکت می‌گوید "هیچ نشانه‌ای از دسترسی غیر مجاز به حساب‌های کاربری وجود ندارد" و اضافه کرد که اطلاعاتی مانند شماره کارت‌های اعتباری بر روی سرورهای شرکت ذخیره نیستند و در نتیجه دسترسی به آن‌ها وجود نداشته است.
این شرکت هم کانون در حال ارسال اعلان‌هایی به تمامی کاربران آسیب دیده است، و از آن‌ها خواسته رمز عبورهایشان را تغییر دهند.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه