سرگرمی
سارا محمد علیئی۹:۳۰ - ۱۳۹۵ پنج شنبه ۹ ارديبهشت

در فضای اینترنتی خبر هایی از نسخه ی جدید Infinite Warfare از سری بازی های Call of Duty منتشر شده است.در واقع این اطلاعات بر روی سایت رسمی فروشگاه پلی استیشن قرار گرفته است.
متاسفانه در این سایت تنها نام و سری این بازی مشخص شده و هنوز اطلاعات دیگری از بازی در دست نیست. البته هنوز هم بین نام این بازی بصورت Modern Warfare یا Infinite Warfare توافق نظر وجود ندارد، حتی مسئولین اکتیویژن نیز اطلاعاتی را منتشر نکرده اند. گفته می شد این بازی در ماه آپریل منتشر خواهد شد اما هنوز هیچ چیز مشخص نیست.
گیمرها بخاطر دارند در مراسم رونمایی کنسول جدید شرکت مایکروسافت یعنی Xbox One ، شرکت Activision و استودیو مطرح Infinity Ward از اولین ویدئوی in-game  بازی Call of Duty : Ghosts رونمایی کردند با دروغی بزرگ در بخش گرافیکی بازی که کاملا مشخص می کرد ویدئوی ارائه داده شده از پیش رندر و تدوین شده بوده ونه یک تریلر In-Game خاص ، درنتیجه آگاهی مخاطبان خود را زیر سوال بردند. همچنین خبر هایی د ر مورد انتشار سری Call of Duty: Ghosts 2 شنیده می شد که دروغ از آب درآمد.
Call of Duty یا ندای وظیفه، از سری بازیهای رایانهای تیراندازی اول شخص است. اولین نسخه این بازی فقط برای رایانه های شخصی بود که بعدها نسخه های کنسول نیز عرضه شد.
نسخه های زیادی از این بازی تاکنون عرضه شده است که در ابتدا داستان بازی حول محور جنگ جهانی دوم بود اما از نسخه چهارم به بعد داستان تقریبا تغییر کرده و وارد دنیای مدرن میشود. بازیهای ندای وظیفه توسط اکتیویژن منتشر می شود در حالی که شرکت های دیگری چون اینفینیتی وارد و تری آرچ نیز در توسعه بازی نقش بسیار مهمی دارند.


دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه
پیشنهاد ویژهx

شناسایی دشمنان در سری جدید Call of Duty