ایران و جهان
اندیشه سبز خزر۳:۰ - ۱۳۹۷ جمعه ۱۴ دي

به گزارش Itmen، سازمان تأمین اجتماعی اعلام کرد: اپلیکیشن باجه شهروندی هیچگونه ارتباطی با این سازمان نداشته و خدمات غیرحضوری تأمین اجتماعی بدون دریافت وجه ارائه می‌شود.
سازمان تامین اجتماعی اعلام کرد: در ماه‌های اخیر اپلیکیشن موبایلی با نام باجه شهروندی برخی از خدمات سازمان تأمین اجتماعی از جمله ارائه سوابق بیمه‌پردازی را در ازای دریافت پول (با فعال شدن سرویس ارزش افزوده برای سیم کارت) به متقاضیان ارائه می‌دهد. بررسی‌های صورت گرفته حاکی است که این اپلیکیشن هیچ‌گونه دسترسی خاصی به اطلاعات بیمه‌شدگان تأمین اجتماعی ندارد و تنها کاربران را به سامانه سوابق بیمه‌شدگان هدایت می‌کند.
از آنجا که سامانه سوابق بیمه‌شدگان و همچنین سایر خدمات غیرحضوری در پایگاه اطلاع‌رسانی رسمی سازمان تأمین اجتماعی در دسترس قرار دارد نیازی به استفاده از این اپلیکیشن و پرداخت هزینه بابت استفاده از خدمات غیر حضوری تأمین اجتماعی نیست. لازم به ذکر است پیش از این نیز اپلیکیشن‌های دیگری نیز با نام‌های مختلف اقدام به ارائه خدمات سازمان تأمین اجتماعی و دریافت وجه بابت این کار کرده‌اند که مطابق قانون پیگیری‌های لازم برای جلوگیری از فعالیت آن‌ها انجام می‌گیرد.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه