گوناگون
سارا محمد علیئی۲۳:۰ - ۱۳۹۵ پنج شنبه ۲ ارديبهشت

کمیسیون اروپا(نقش قوه مجریه را در اتحادیهٔ اروپا ایفا مینماید. این کمیسیون مسئول پیشنهاد قوانین، اجرای تصمیمگیریها، تنفیذ پیمان نامه ها و روی هم رفته انجام کارهای روزمره اتحادیه اروپا است.) معتقد است؛ این شرکت قوانین اتحادیه اروپا را نقض کرده و با اعمال محدودیت، مشکلاتی برای تولید کنندگان محصولات اندرویدی و اپراتور های تلفن همراه بوجود می آورد.
20 آپریل ریانووستی: در طی بیانه ای اتحادیه اروپا اعلام کرد؛ کمیسیون اروپا اعتراض نامه ای را علیه سیستم عامل اندروید به گوگل فرستاده است.
کمیسیون اروپا طی اطلاعیه ای، گوگل را به نقض قوانین اتحادیه اروپا و اعمال محدودیت برای تولید کنندگان محصولات اندرویدی و اپراتور های تلفن همراه و همچنین سوء استفاده از موقعیت برتر خود، محکوم کرده است.
در آپریل سال 2015 کمیسیون اروپا کمیته ی تحقیق سیستم عامل اندروید را تشکیل داد، تا در صورت مستعجل شدن نقض قوانین از جانب گوگل، این شرکت ملزم به پرداخت جریمه ای با مبلغ 6 میلیارد دلار باشد.هدف از این تحقیقات بررسی و مشخص شدن تخلف گوگل، در رابطه با قرارداد های انحصاری، برنامه های کاربردی، سیسیتم عامل و تمامی خدمات گوشی های هوشمند بوده است.
بر اساس این گزارش، کمیسیون اروپا، بر اساس نتایج اولیه تحقیقات، طی چندین مقاله این اتهام محرز شده است . نخست، ملزم نمودن کاربران به نصب مرورگر کروم و استفاده از موتور جستجوگر گوگل .دوم، جلوگیری از ساخت و فروش دستگاه های اندرویدی توسط تولید کنندگان و آخر تحریک مالی تولید کنندگان و اپراتور ها به شرط انحصاری بودن پیش شرط نصب مرورگر گوگل در تولیداتشان.
کمیسر اتحادیه اروپا مارگارت وستاگر، در کنفرانس خبری روز چهارشنبه عنوان کرد گوگل 12 هفته وقت دارد به این اتهام پاسخ دهد و همچنین این حق را دارد که درخواست تجدید نظر کند.

برچسب هاgoogleAndroidBrowser
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه
پیشنهاد ویژهx

پسر ده ساله با هک اینستاگرام 10 هزار دلار بدست آورد