ایران و جهان
اندیشه سبز خزر۵:۰ - ۱۳۹۷ شنبه ۱۹ آبان

به گزارش ایلنا، این برنامه که با حضور سورنا ستاری معاون علمی و فناوری رئیس‌جمهوری طی روزهای ۱۹ تا ۲۲ آذر‌ماه سال جاری برگزار خواهد شد، شامل نشست‌های تجاری مشترک با شرکت‌های متناظر در آفریقای جنوبی و شرکت در نشست علم جنوب آفریقا و بازدیدهای صنعتی و تجاری می‌شود.
معاون علمی و فناوری رئیس‌جمهوری به دعوت وزیر علوم و فناوری آفریقای جنوبی برای شرکت در نشست علم جنوب آفریقا و مذاکرات دو جانبه به این کشور سفر خواهد کرد و هم‌زمان، فرصت شرکت در نشست مذکور و مذاکره با شرکت‌های متناظر آفریقایی در قالب نشست تجاری و فناوری برای شرکت‌های دانش‌بنیان ایرانی فراهم شده است.
هر شرکت باید حداقل دو شرکت‌ متناظر در آفریقای جنوبی برای برگزاری نشست B2B به کریدور توسعه‌ی صادرات و تبادل فناوری تا تاریخ یکم آذر اعلام کند. کریدور، برای انجام هماهنگی‌های سفر به شرکت‌هایی که در مهلت مقرر ثبت‌نام خود را نهایی می‌کنند متعهد است و متعاقبا تعهدی در خصوص ثبت‌نام متاخرین ندارد.
شرکت‌های دانش‌بنیان متقاضی حضور در هیات تجاری، می‌توانند از طریق وب‌سایت کریدور توسعه‌ی صادرات و تبادل فناوری (tesc.ir) ثبت‌نام و با انتخاب «درخواست دریافت خدمات حمایتی» و خدمت درخواستی «اعزام و پذیرش هیات‌های تجاری» و تکمیل فرم مربوطه نسبت به اعلام آمادگی برای حضور در برنامه اقدام کنند.
همایش علم جنوب آفریقا برای چهارمین بار از تاریخ ۱۲ تا ۱۴ دسامبر ۲۰۱۸ در پرتوریا برگزار می‌شود. این برنامه دو و نیم روزه میزبان بیش از ۳ هزار و ۵۰۰ شرکت‌کننده خواهد بود که جلسات گروهی و مذاکرات تعاملی بسیاری را به اشتراک می‌گذارد.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه