تکنولوژی
الناز فرجی۲۳:۱۴ - ۱۳۹۴ دوشنبه ۲۷ مهر

آیا میخواهید وضعیت هنر معماری خورشیدی را بدانید؟ 8 خانه ای را که بیشترین تاثیر را از نیروی خورشید دارند ببینید . اینها توسط دنشجویان برای ورزشگاه های دومیدانی خورشیدی سال 2015 ساخته شده اند . در اخبار خورشید دیگر، پاناسونیک با ساختن موثر ترین پنل قدرت زای نوری روی سیاره رکورد زد . یک شرکت هلندی به تازگی اعلام کرده که میخواهد بزرگترین مزرعه ی بادی را در آفریقا نزدیک یک رودخانه ی کنیایی بسازد . و واشنگتن دی سی از بزرگترین سیستم تبدیل چیزهای بی مصرف به انرژی ، که از فاضلاب شهری نیروی برق تولید میکند ، پرده برداری کرد.
ماشین های خودکار در راه اند و تلسا در این رقابت جلو است . در هفته ی گذشته ، این اتومبیل ساز الکتریکی به روز رسانی نرم افزاری را راه اندازی کرده که به مدل S امکان رانندگی، پارک کردن و ترمز بدون نیاز به راننده ی انسان را میدهد . شرکت باتری تلسا نیز با تخلف دو خبر نگار در زمینه ی امکانات و آسییب به دو کارمند با ماشین و لاش برای فرار رسانه ای شد . دوچرخه های الکتریکی خیلی برای دوچرخه سواران شهری مهم اند و vanmoof electrified یکی از بهترین آنهاست.
این وسیله با چراغ های توکاری شده ، یک صفحه نمایش روی داشبورد و یک ردیاب جی پی اس جامع می آید و ما در مسابقه ی لباس های هالوین green یکی را جایزه میدهیم . ما همچنین از یک جت پک زیر آبی خیلی جالب رونمایی میکنیم که به شما امکان سر خوردن روی آب مانند یک دلفین را میدهد و همچنین شوکه شدیم وقتی فهمیدیم دهکده های laos در حال ساختن قایق از بمب های خنثی شده ی  جنگ ویتنام هستند.
آیا ما در این جهان تنهاییم؟ در هفته ی گذشته دانشمندان فعالیت های غیر منتظره ای را در ستاره ای دوردست کشف کردند و برخی معتقدند که این میتواند فراساختار های ایجاد شده توسط یک جامعه ی بیگانه را اثبات کند . برگردیم به زمین، چاپگر های سه بعدی در حال متحول کردن روش ساختن چیزها هستند . یک چاپگر ساختمانی میتواند یک خانه ی دو طبقه را تنها در یک روز بسازد . در ضمن ، دیزنی همکاری جدیدش برای تولید بازوهای مصنوعی چاپ سه بعدی مرد آهنی را برای بچه های نیازمند به اعضای مصنوعی اعلام کرد، و آدیداس کفش های دویدن fururecraft ساخته شده با اجناس چاپ سه بعدی را معرفی کرد . و از آنجایی که هالویین در راه است ، ما ترسناک ترین ایر بی ان بی  که تا به حال دیده ایم را به نمایش میگذاریم: یک اتاق زیرزمینی مرطوب در دخمه ی محل قبور پاری که با 6 میلیون اسکلت پر شده است.

دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه
پیشنهاد ویژهx

خانه های شبکه ای و هواپیما های تا شده