ایران
اندیشه سبز خزر۱۹:۰ - ۱۳۹۷ دوشنبه ۷ آبان

به گزارش مهر، نظام مدیریت سبز با هدف استقرار نظام صرفه‌جویی و در جهت کاهش هزینه‌های جاری دولت و اعمال سیاست‌های مصرف بهینه‌ی منابع و حفاظت از منابع پایه و محیط زیست در کلیه‌ی دستگاه‌های اجرایی و شرکت‌های دولتی، اجرا می‌شود.
بر این اساس فرهاد معارفی معاون توسعه‌ی مدیریت، هماهنگی و امور پشتیبانی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات با توجه به بند «ز» ماده‌ی (۳۸) قانون برنامه‌ی ششم توسعه‌ی کشور مبنی بر اجرای برنامه‌ی مدیریت سبز در دستگاه‌های اجرایی در چهارچوب قوانین مربوطه، در حکمی اعضا و دبیر «نظام مدیریت سبز ارتباطات و فناوری اطلاعات» را منصوب کرد.
بر این اساس شاهین جعفرپور با حفظ سمت به عنوان عضو و دبیر « نظام مدیریت سبز ارتباطات و فناوری اطلاعات» وزارت ارتباطات منصوب شد.
طبق این حکم داوود سبوحی رئیس مرکز بازرسی نظارت مدیریتی و پاسخگویی به شکایات، مجید خباز مدیر کل امور اداری و پشتیبانی، علیرضا واحد پور فرد ذیحساب و مدیر کل امور مالی، سمیرا انصاری رئیس مرکز فناوری اطلاعات و ارتباطات، علی اسفیدانی مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی و تلفیق بودجه،‌ سید جمال هادیان طبایی زواره رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی، مهرداد ترابیان مدیرکل دفتر هماهنگی امور استان‌ها، به عنوان اعضا منصوب شدند.
در متن این حکم آمده است: «امید است با استعانت به قادر متعال، در ایفای نقش مسئولیت اجتماعی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات نسبت به حفظ محیط زیست، تحت عنوان ارتباطات و فناوری اطلاعات سبز در انجام وظایف محوله موفق و موید باشید.»

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه