کسب‌وکار
سارا محمد علیئی۳:۰ - ۱۳۹۵ سه شنبه ۲۱ دي

شرکت Fitbit  یکی از شرکت هایی است که اخیرا در نمایشگاه بین المللی CES آغاز به عرضه ی محصول کرده و موفق شده است ارزش سهام خود را برای هر سهم، یک دلار افزایش دهد.
این کمپانی نزدیک به 10 سال است که در صنعت لوازم جانبی تلفن همراه مشغول به کار است. این شرکت در سال 2007 تاسیس شد و از آن زمان بیش از 21 میلیون محصول آن در بازار فروخته شده و 85 درصد از سهم بازار این کمپانی با فروش محصولاتش در بازار های ایالات متحده آمریکا تامین می شود.
نوآوری های مداوم و بهبود سطح اختراعات شرکت سبب شده تا این کمپانی همگام با عصر تکنولوژی، همیشه یک قدم جلوتر از رقبای خود حرکت کند. این کمپانی با ارائه محصولاتی با کیفیت و مناسب اجازه می دهد کاربران به صورت مداوم و بدون هیچ مشکلی با یکدیگر در ارتباط باشند. این شرکت همچنین با ارائه نرم افزارهای آنلاین و اپلیکیشن های موبایلی سعی داشته است تا ارتباط دستگاه ها را با استفاده کنندگان نزدیک تر کند. ایده اصلی این شرکت بهره مندی از فناوری های پوشیدنی و بی سیم جهت بهبود وضعیت تناسب اندام و سلامتی انسان ها و همچنین کمک به تغییر سبک زندگی از مبتنی بر فناوری به زندگی با تحرک بدنی بیشتر است.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه