کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۱۱:۰ - ۱۳۹۶ يکشنبه ۷ خرداد

Circle Media تحت نظر شرکت Circle with Disney ابزاری است که به والدین کمک می‌کند تا قوانین و محدودیت‌های اینترنت خانگی‌شان را اجرا کنند. این شرکت اعلام کرد 10 میلیون دلار در سری اول افزایش تامین مالی داشته است. این دور در مرحله‌ی اولیه توسط صندوق سرمایه‌گذاری Relay Ventures هدایت شد. هر چند سرمایه‌گذاران دیگری نیز در این دور وجود داشتند اما نامشان فاش نشده است.
این استارتاپ مستقر در پورتلند قبلا 800 هزار دلار سرمایه‌ی استارتاپ و 3 میلیون دلار تبصره‌ی تغییر و تبدیل را افزایش داده بود. همچنین در نوامبر 2015، زمانیکه جمع‌آوری بودجه در حال افزایش بود مبلغ۱/۵ میلیون دلار افزایش بودجه داشت. دور A شامل تزریق 7 میلیون دلار پول Relay و دیگر سرمایه گذاران بود، همینطور 3 میلیون دلار تغییر و تحول از وام به صورت سهام که با احتساب این سرمایه‌ی مالی جدید، Circle مبلغ 10 میلیون دلار افزایش در بودجه‌اش را اعلام کرد.
ایده‌ی Circle with Disney ارائه‌ی روشی ساده به والدین برای مدیریت دستگاه‌های شبکه‌ی خانگی‌شان است. به عنوان مثال چه زمانی اعضای خانواده مجاز هستند آنلاین باشند یا قادر به دسترسی چه محتواهایی می‌باشند.
در حال حاضر این وسیله‌ی 99 دلاری از طریق Amazon، Best Buy، Target،  DisneyStore.com و Circle’s website به فروش می‌رسد.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه