کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۱۱:۰ - ۱۳۹۷ شنبه ۱۴ مهر

ممکن است متوجه نشده باشید، اما احتمالا تا به حال کاربر یکی از خدمات Foursquare بوده‌اید. اسنپ‌چت از اطلاعات موقعیت مکانی این شرکت برای قابلیت Geofilters خود استفاده می‌کند، و اوبر آن را برای نام‌های تجاری. در مجموع، Foursquare بیش از ۱۲۰ هزار شرکت را در لیست مشتریان خود دارد، و به دنبال گسترش جایگاهش است.
این شرکت ۹ ساله و مستقر در نیویورک، به تازگی خبر از ۳۳ میلیون دلار تامین بودجه در دور سری F داد که هدایت آن بر عهده‌ی شرکت تکنولوژی متمرکز بر خرده فروشی Simon Venture، موتور جستجوی کره‌ای Naver Corp، و Union Square Venture است. اولین قرارداد ۲۵ میلیون دلاری شرکت جمعه‌ی قبل منعقد شد، و Foursquare گفته بود انتظار دارد ۸ میلیون دلار دیگر هم تا پایان سال جاری تامین بودجه کند. اولین مرحله‌ی تامین مالی شرکت در سال ۲۰۱۶ بود.
مدیرعامل این شرکت گفت از سرمایه‌ی جدید برای بهبود محصولات، توسعه‌ی تیم مهندسی و دو برابر کردن تحقیق و توسعه استفاده می‌کند – هدف هم کمک به تخمین ۹۰ درصدی هزینه‌های مصرف‌کننده است که به صورت آفلاین، در جهان واقعی رخ می‌دهد.
این شرکت در سپتامبر ۲۰۱۶ رسیدن به ۵۰ میلیون کاربر فعال ماهانه و ۱۰ میلیارد بازدید اپلیکیشن خود را جشن گرفت (از آن زمان تاکنون بازدید برنامه به حدود ۱۳ میلیارد رسید).

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه