کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۱۳:۰ - ۱۳۹۷ چهارشنبه ۶ تير

Agari، مستقردر کالیفرنیا که در سال ۲۰۰۹ تاسیس شد، در کار تشخیص نقص‌های احتمالی ایمیل، شناسایی پیام‌های ورودی مخرب، و تصدیق اعتبار فرستنده قبل از ارسال ایمیل به گیرنده تعیین شده است. این شرکت ادعا می‌کند فیسبوک، گوگل و مایکروسافت جز مشتریان آن هستند.
و حالا این شرکت دور جدید سرمایه‌گذاری با مبلغ ۴۰ میلیون دلار به سرپرستی Goldman Sachs Growth Equity را اعلام کرد. از جمله مشارکت کنندگان این دور هم Norwest Venture Partners، Battery Ventures، و Alloy Ventures هستند. پیش از این نیز این شرکت تامین بودجه‌ی ۴۸ میلیون دلاری داشت و به علاوه‌ی مقدار قابل توجهی پول نقد در بانک، Agari قصد دارد سرعت رشد خود را در اروپا و آسیا افزایش دهد.
Ravi Khatod، مدیرعامل Agari اشاره می‌کند: «محافظت در برابر حملات فریبنده‌ی ایمیلی پیچیده و حساب کاربری‌های انتقالی تبدیل به یک ماموریت در بین تهیه‌کنندگان شده است و هر ساله شرکت‌های سازنده میلیاردها دلار بر روی آن هزینه می‌کنند. این سرمایه‌گذاری برای شرکت ما دوره‌ای جدید از رشدی حیاتی را به ارمغان می‌آورد، و همانطور که ما محصولات و داده‌های علمی خود را توسعه می‌دهیم، سرمایه‌گذاری‌های بازار را برای موفقیت هر مشتری و شریک  Agari به صورت جهانی فراهم می‌کنیم.»

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه