کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۱۵:۰ - ۱۳۹۵ دوشنبه ۴ بهمن

شرکت هواپیمایی بدون سرنشین Flirtey که مشغول حمل‌ونقل و ارسال مواد غذایی و دارو به مناطق مختلف نوادا می‌باشد، در سرمایه‌گذاری سری A خود، 16 میلیون دلار افزایش بودجه داشته است. این شرکت که برخلاف شرکت‌های تولیدکننده‌ی پهپاد می‌تواند حتی در مناطقی که کمترین میزان جمعیت را دارد به پرواز درآمده و ارایه‌ی سرویس دهد، این سرمایه‌گذاری را به منظور ارایه‌ی سرویس پرواز در ارتفاع بیشتر به مشتریان، شرکت‌ها و کشورهای ممکن انجام داده است.
گفتنی است، پیش از این شرکت مذکور  120000 دلار افزایش بودجه در بخش تامین سرمایه‌ی  شرکت داشته و به شتابدهنده‌ی Y Combinator ملحق شده است.
شایان ذکر است Flirtey جز اولین شرکت‌هایی است که برای اولین‌بار مجوز اداره‌ی هوانوردی آمریکا FAA را دریافت نمود و با همکاری این سازمان در سال 2015 به انتقال دارو و تجهیزات پزشکی پرداخت.
از جمله سرمایه‌گذاران این دوره‌ی استارتاپ می‌توان به سرمایه‌گذاران تامین بودجه، Menlo و کوالکام اشاره کرد. از رقبای این شرکت نیز از Zipline و Matternet میتوان نام برد که Zipline در حال حاضر در زمینه‌ی حمل‌ونقل دارو و تجهیزات پزشکی در منطقه‌ی روآندا فعالیت دارد.

برچسب هاFlirtey
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه
پیشنهاد ویژهx

خرید یک شرکت نروژی سازنده‌ی بهپاد به قیمت ۱۳۴ میلیون دلار از سوی یکی از مشهورترین شرکت‌های تولیدکننده‌ی حسگرهای تصویربرداری حرارتی