کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۹:۰ - ۱۳۹۵ سه شنبه ۲۳ آذر

بنابر گزارش منتشر شده از سوی Sergey Petrossov، بنیان‌گذار و مدیر‌عامل استارتاپ جت شخصی  JetSmarter، در ارزیابی بودجه‌ی ۱/۵میلیارد دلاری خود، خبر از جذب سرمایه‌ی ۱۰۵ میلیون دلاری در سرمایه‌گذاری سری C خود داده است تا بتواند به اهدافی که همانا ایجاد بازار برای خدمات جت خصوصی است، دست یابد. این شرکت که آن را شرکت هواپیمایی مشابه Uber می‌نامند اعلام کرد، این دوره‌‌ی سرمایه‌گذاری در درجه‌ی اول برای گسترش جهانی JetSmarter در آسیا و آمریکای لاتین و افزایش تعداد مسیرها و پروازهای در دسترس اعضای JetSmarter در ایالات متحده، استفاده خواهد شد. شایان ذکر است، با اپلیکیشن این شرکت مسافران می‌توانند یک صندلی در هواپیمای شخصی از طریق خدمات JetShuttle که در ماه می توسط JetSmarter عرضه شد، رزرو و چارتر نمایند.
برای استفاده از خدمات JetSmarter می‌توان سال اول با پرداخت حق اشتراک ۱۵۰۰۰ دلاری در این سرویس عضو شد. از جمله سرمایه‌گذاران این استارتاپ می‌توان به خواننده و کارآفرین  Jay-Z  Carter و حامیان قبلی JetSmarter اشاره کرد که سرمایه‌ی خود را افزایش دادند. سرمایه‌گذاران جدید این شرکت نیز شامل صندوق صاحبان سهام ابو‌ظبی، شرکت حمل و نقل هوایی JetEdge، صندوق سرمایه‌گذاری KZ Capital در لندن، صندوق خصوصی مستقر در قطر و دیگر حامیان استراتژیک شرکت که نامشان فاش نشده، می‌شوند.
در حال حاضر JetSmarter پرواز در ۵۰ مسیر در سراسر جهان را سازماندهی می‌کند که از آن جمله می‌توان به نیویورک، شیکاگو، فورت لادردیل، لاس وگاس، آتلانتا، لندن، پاریس، مسکو، دبی، میلان و دیگر مراکز کسب‌وکار و تفریحی اشاره کرد. این شرکت در صدد است تا پایان سال ۲۰۱۷ تعداد مسیرهای پروازی خود را به ۸۰ تا ۱۰۰ مسیر برساند.

برچسب هاJetSmarter
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه
پیشنهاد ویژهx

ساعت هوشمند جدید وکتور شاید هوشمند ترین نباشد اما عمر باتری 30 روزه اش این مشکل را جبران میکند