کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۱۳:۰ - ۱۳۹۷ يکشنبه ۲ دي

یکی از بزرگ‌ترین پلتفرم‌ها در بازی‌سازی بار دیگر بر سرمایه‌اش می‌افزاید. Discord در جدیدترین دور تامین مالی‌اش، ۱۵۰ میلیون دلار سرمایه‌اش را به ارزش ۲.۰۵ میلیارد دلار افزایش داد. گروه سرمایه‌گذاری Greenoaks Capital این دور را هدایت می‌کند. Firstmark ،Tencent ،IVP و Index Venture هم در آن مشارکت دارند.
Discord قصد دارد از این سرمایه برای آغاز به کار فروشگاه جدید خود استفاده کند. این شرکت همچنین به بهبود فناوری‌های ارتباطی مرکزی‌اش ادامه می‌دهد. این شرکت تلاش می‌کند فروشگاه و برنامه‌ی اشتراک Nitroاش را به منبع اولیه‌ی درامدش تبدیل کند. اما در حالیکه این شرکت این کسب‌وکارها را می‌سازد، به سرمایه برای ادامه‌ی جذب استعداد و تضمین بستن قراردادها نیاز دارد.
با این حال، Discord مصمم به تلاش برای ساخت فروشگاه خود است. اوایل ماه جاری، این شرکت اعلام کرد که می‌خواهد تقسیم درامدی‌اش با توسعه‌دهندگان را ۹۰/۱۰ کاهش دهد. به این معنا که توسعه‌دهندگان ۹۰ درصد و Discord هم ۱۰ درصد درآمد بازی‌ها را به دست بیاورند. این خیلی بهتر از استاندارد ۷۰/۳۰ است که فروشگاه بزرگ Valve برای بیش از یک دهه آن را ارائه داده است. این حتی بهتر از تقسیم ۸۸/۱۲ است که Epic همراه با فروشگاه گیم خود در تاریخ ۴ دسامبر ارائه کرده است.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه