کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۱۱:۰ - ۱۳۹۶ پنج شنبه ۷ ارديبهشت

Rubrik، شرکت پشتیبانی اطلاعات که به صورت رازگونه‌ای در سال 2015 سر برآورد، در روند افزایش سرمایه‌ای بین 150 تا 200 میلیون دلار قرار دارد تا ارزش کلی این شرکت را به 1 میلیارد دلار برساند. Rubrik شرکتی است که وارد یک روند پرقدرت تقاضا برای تولیدات مدیریت داده و ذخیره‌سازی شده است.
طبق اخبار منتشر شده، شخصی ناشناس در راس این شرکت متوجه‌ی این افزایش سرمایه‌ی جدید شد. سپس این جزئیات توسط شخصی نزدیک به شرکت تائید شد. پیشتاز این سرمایه‌گذاری همچنان عنوان نشده است اما نامی که به صورت شایعه پراکنده شده IVR است- شرکت VC با مشخصات برجسته‌ای که حامی معروفی از برندهای بزرگ فناوری نظیر Snap و Twitter بوده است. همچنین تعدادی از شرکت‌های کلیدی نوظهور مانند Slack ،Domo و Dropbo.
تعدادی از شرکت‌های رقیب شامل Druva،  Commvault و EMC در منطقه‌ای که خدمات پشتیبانی شد‌ه‌ی شرکت هستند وجود دارند و مانند همه‌ی آن‌ها Rubrik به وسیله‌ی ارائه‌ی محصول ترکیبی خاصی که در موقعیت‌هایی نظیر بازیابی و بهبود پس از فاجعه استفاده می‌شود، خودش را مطرح کرده است.
شرکت Rubrik همچنین راهی برای بازیابی اطلاعات پیدا کرده است و قادر است آن ها را از جایی به جایی دیگر جابه‌جا کند. در حالی که آن‌ها را به صورت نمایه حفظ کرده است. طبق گفته‌ها این محصول واقعا در تجارت امروز پر سر و صداست و شرکت را در یک حالت رشد بیش از حد قرار داده است.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه