کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۱۱:۰ - ۱۳۹۸ چهارشنبه ۱۴ فروردين

CollegeVine، استارتاپ فناوری آموزشی مستقر در کمبریج، ۲۴ میلیون دلار افزایش سرمایه داشت، چراکه این استارتاپ به دنبال عرضه‌ی خدماتش به کارفرمایان به عنوان مزیتی برای کارکنان است.
این شرکت متمرکز بر عرضه‌ی مشاوره‌ی هدایت تحصیلی دبیرستان و پذیرش کالج، دور سری B افزایش سرمایه را به هدایت سرمایه‌گذارانی چون Fidelity Investments ،Maywood Street Investments و Technology Ventures انجام داد.
CollegeVine که ۶۰ کارمند دارد در سال ۲۰۱۷ نیز در دور سری A افزایش سرمایه‌ای به میزان ۶.۷ میلیون دلار داشت که توسط Morningside هدایت شد.
Jon Carson، مدیرعامل CollegeVine در مورد صنعت مشاوره برای کالج می‌گوید، این صنعت همچنان فعالیت کم رنگی دارد و از کیفیت نامساعدی برخوردار است. Carson گفت: "تمایز ما این است که به این فعالیت به عنوان راهی برای استاندارد کردن سرویس‌هایمان با به کار بردن اطلاعات و مقرون به صرفه کردن خدمات می‌اندیشیم." وی همچنین گفت این شرکت به جای پرداخت‌های هنگفت توسط والدین که به رسوایی اخیر آن منجر شد، به گزینه‌هایی همچون قبض‌های ماهیانه فکر می‌کند.
شایعات مربوط به رسوایی این شرکت زمانی تاثر برانگیزتر شد که شاکیانی ادعا کردند سرمایه‌گذار John B.Wilson، ساکن لیندن فیلد، برای کمک به فرزندش جهت اخذ پذیرش از دانشگاه کالیفرنیای جنوبی به طور غیر قانونی ۲۲۰ هزار دلار پرداخته است.
دانشجویان کالج از سال ۲۰۱۳ و از آزمایشگاه نوآوری‌های هاروارد فعالیت CollegeVine را آغاز کردند، و از آن زمان تاکنون شرکت با ۱۰۰ هزار دانش آموز کار کرده است.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه